Valio Akatemia® -ohjelman stipendit vuodelle 2024: Keski-Suomeen 19 stipendiä lasten ja nuorten liikuntaan

Valio Akatemia® -ohjelman stipendit vuodelle 2024 on julkaistu. Valio Akatemia® jakaa 300 stipendiä yhteisarvoltaan 132 000 euroa. Stipendit on tarkoitettu lasten ja nuorten liikunnan ja urheilun tukemiseen. Keski-Suomen alueelle myönnettiin yhteensä 19 stipendiä. Lista alueen stipendiaateista on tiedotteen lopussa.

”Valio Akatemia® on kulkenut liikkuvien lasten ja nuorten mukana jo yli vuosikymmenen ajan. Tänä vuonna stipendihakemuksissa näkyivät koko yhteiskuntaa koskevat kustannuspaineet. Seuroissa ja muissa liikuntaa tarjoavissa yhteisöissä pohditaan kovasti, miten harrastusmaksut saataisiin pidettyä sellaisina, ettei yksikään joudu luopumaan harrastuksesta taloudellisista syistä”, Valio Akatemia® ohjelmasta vastaava Valion markkinointipäällikkö Nina Wahlström sanoo.

Valio Akatemia® − tietoa ohjelmasta

Valion vuonna 2013 perustama Valio Akatemia® on alusta lähtien tukenut suomalaisten perheiden hyvinvointia ja auttanut tekemään lasten ja nuorten unelmista totta jakamalla raha-, ravitsemus-, tuote- ja tapahtumastipendejä.

Valio Akatemia® ohjelman kummiurheilijat Joel Pohjanpalo, Kerttu Niskanen, Topi Raitanen sekä Real Skifi -hiihtotubetusryhmä osallistuvat aktiivisesti Valio Akatemia® -ohjelman toimintaan. He osallistuvat muun muassa ohjelman tapahtumiin ja stipendiaattien valintaan.

Stipendien jakotilaisuudet

Katso kaikki stipendien saajat ja tutustu ohjelmaan Valio Akatemian verkkosivuilta

Valio järjestää stipendien jakotilaisuuksia kautta Suomen. Median edustajat ovat tervetulleita paikalle. Ilmoittauduthan osoitteeseen mediadesk@valio.fi

Valio Helsingin pääkonttori  21.11. klo 13