Valion hallitukseen yksi uusi jäsen

Valion hallintoneuvosto vahvisti kokouksessaan 11.12.2012 hallituksen jäsenten lukumäärän ja valitsi hallituksen jäsenet toimikaudeksi 2013-2015.
Valion hallituksessa on neljä maidontuottajajäsentä, ja hallituksen puheenjohtajana jatkaa vuonna 2013 maanviljelijä Antti Rauhamaa Kärkölästä.

Valion hallituksen varapuheenjohtajan, maanviljelysneuvos Tauno Uiton pyydettyä eroa hänen jäljellä olevaksi kaudekseen vuoden 2013
loppuun hallituksen jäseneksi valittiin maanviljelijä Vesa Kaunisto Vetelistä.

Maanviljelysneuvos Tauno Uitto on toiminut Valion hallintoneuvostossa vuodesta 1992 ja Valion hallituksessa vuodesta 1996.

Valio-konsernin hallitus vuonna 2013:
Maanviljelijä Antti Rauhamaa, Kärkölä
Maanviljelijä Jarmo Juutinen, Vieremä
Maanviljelijä Vesa Kaunisto, Veteli
Maanviljelijä Sauli Lähteenmäki, Rusko

Valio Oy
Pia Kontunen
Puh. 010 381 2038, gsm 050 384 2606
pia.kontunen@valio.fi

Valio Oy on suomalaisten maidontuottajien omistama yritys, jonka tehtävä on turvata maidontuotannon ja maaseudun elinkelpoisuus Suomessa jalostamalla maidosta hyvänmakuisia ja hyvinvointia edistäviä tuotteita. Valion liikevaihto on 1,9 miljardia euroa ja henkilöstöä on noin 4 360. Valio on Suomessa maitotuotteiden markkinajohtaja ja ravitsemuksen sekä maun kansainvälinen edelläkävijä. Laatu, osaaminen ja vastuullisuus ovat olleet Valion ohjenuoria jo yli sadan vuoden ajan. Suomen markkinoilla Valion logo on takuu suomalaisesta maidosta valmistetusta maitotuotteesta. Tuotteiden turvallisuudesta huolehditaan ketjun jokaisessa vaiheessa tilalta kauppaan. Valio säästää ympäristöä käyttämällä kierrätettäviä pakkausmateriaaleja ja uudelleen käytettäviä kuljetusalustoja. www.valio.fi.