Valion hallitus jatkaa entisessä kokoonpanossaan

Valion hallintoneuvosto vahvisti kokouksessaan 13.12.2011 hallituksen jäsenten lukumäärän ja valitsi hallituksen jäsenet toimikaudeksi 2012-2014. Valion hallituksessa on neljä maidontuottajajäsentä, ja hallituksen puheenjohtajana jatkaa vuonna 2012 maanviljelijä Antti Rauhamaa Kärkölästä.

Valio-konsernin hallitus vuonna 2012:

Maanviljelijä Antti Rauhamaa, Kärkölä
Maanviljelijä Jarmo Juutinen, Vieremä
Maanviljelijä Sauli Lähteenmäki, Rusko
Maanviljelijä Tauno Uitto, Tyrnävä

Valio Oy

Pia Kontunen
viestintäjohtaja

Valio Oy on suomalaisten maidontuottajien omistama yritys, jonka tehtävä on turvata maidontuotannon ja maaseudun elinkelpoisuus Suomessa jalostamalla maidosta hyvänmakuisia ja hyvinvointia edistäviä tuotteita. Valion liikevaihto oli 1,8 miljardia euroa vunna 2010 ja henkilöstöä on noin 4 400. Valio on Suomessa maitotuotteiden markkinajohtaja, ravitsemuksen suunnannäyttäjä ja terveysvaikutteisten maitotuotteiden kansainvälinen edelläkävijä. Laatu, osaaminen ja vastuullisuus ovat olleet Valion ohjenuoria jo yli sadan vuoden ajan. Valion tuotteet ovat Euroopan puhtaimpia maitotuotteita, ja niiden alkuperästä voit olla varma. Valio säästää ympäristöä mm. tehokkaalla logistiikalla ja käyttämällä kierrätettäviä pakkausmateriaaleja. www.valio.fi

Avainsanat: