Valion Ruotsin tytäryhtiön toimitusjohtajaksi Iiro Wester

Valion Ruotsissa toimivan tytäryhtiön, Valio Sverige AB:n toimitusjohtajaksi on nimitetty 1.11.2012 alkaen Iiro Wester (49). Hänen toimipaikkansa on Tukholmassa.

Westerillä on vankka kokemus päivittäistavarakaupasta. Hän on viimeksi toiminut Itella Oyj:ssä johtajana vastaten brändeistä ja markkinoinnista
ja sitä ennen muun muassa Fazerin ja Cloetta Fazerin kategoriajohtajana toimipaikkanaan Tukholma.
Wester on toiminut myös Nestlé Nordicilla markkinointi- ja brändinrakennustehtävissä.

Iiro Wester raportoi Pohjoismaiden myynti ja jakelu -liiketoiminnan johtajalle, Valion johtoryhmän jäsenelle Annikka Hurmeelle
ja kuuluu Pohjoismaiden myynti ja jakelu -liiketoiminnan johtoryhmään.

Valio Oy
Konserniviestintä

Valio Oy Konserniviestintä Pia Kontunen Viestintäjohtaja Puh. 010 381 2038, gsm 050 384 2606 pia.kontunen@valio.fi

Valio Oy on suomalaisten maidontuottajien omistama yritys, jonka tehtävä on turvata maidontuotannon ja maaseudun elinkelpoisuus Suomessa jalostamalla maidosta hyvänmakuisia ja hyvinvointia edistäviä tuotteita. Valion liikevaihto on 1,9 miljardia euroa ja henkilöstöä on noin 4 360. Valio on Suomessa maitotuotteiden markkinajohtaja ja ravitsemuksen sekä maun kansainvälinen edelläkävijä. Laatu, osaaminen ja vastuullisuus ovat olleet Valion ohjenuoria jo yli sadan vuoden ajan. Suomen markkinoilla Valion logo on takuu suomalaisesta maidosta valmistetusta maitotuotteesta. Tuotteiden turvallisuudesta huolehditaan ketjun jokaisessa vaiheessa tilalta kauppaan. Valio säästää ympäristöä käyttämällä kierrätettäviä pakkausmateriaaleja ja uudelleen käytettäviä kuljetusalustoja. www.valio.fi.