Valmet on allekirjoittanut kolmen vuoden palvelusopimuksen Stora Enson Beihain tehtaan kanssa Kiinassa

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 15.6.2021 klo 13.00

Valmet ja Stora Enso ovat allekirjoittaneet kolmen vuoden palvelusopimuksen yhtiön Beihain tehtaalle Kiinaan. Palvelusopimus kattaa seuraavat palvelut: tuen ja palvelukäynnit, vasteajan hätäpalvelukäynneille, asiantuntijan paikan päällä tehtaalla sekä etätuen Valmet Performance Centerin kautta. Nämä palvelut parantavat käytettävyyttä, optimoivat prosessin suorituskykyä ja auttavat asetettujen tavoitteiden saavuttamisessa.

Sopimuksen arvoa ei julkisteta. Sopimus allekirjoitettiin vuoden 2021 ensimmäisellä neljänneksellä.

”Olemme tehneet pitkään hyvää yhteistyötä Stora Enson Beihain tehtaan kanssa. Valmetilla on ainutlaatuinen tarjooma prosessiteknologioita, palveluita ja automaatiota, minkä avulla pystymme tarjoamaan laitteiden korkeatasoista huoltoa ja hallintaa sekä tärkeimpien osien korkean saatavuuden. Yhteistyössä asiakkaan kanssa varmistamme optimaalisen lopputuloksen koko elinkaaren ajan”, sanoo Hongli Guo, Palvelumyyntipäällikkö, Automaatio, Valmet.

Tietoa asiakkaasta Stora Enso ja Beihain tehtaasta

Stora Enso on pakkaus-, biomateriaali-, puutuote- ja paperiteollisuuden uusiutuvien tuotteiden maailmanlaajuinen toimittaja. Stora Enson Guangxissa Etelä-Kiinassa sijaitseva Beihain kartonkitehdas tuottaa korkealaatuisia kuluttajakartonkituotteita. Sen vuotuinen kapasiteetti on 200 000 tonnia sellua, 470 000 tonnia kartonkia ja 80 000 tonnia polymeeripinnoitteita.

Hongli Guo, Palvelumyyntipäällikkö, Kiina, Automaatio, Valmet, puh. +86 21 3997 5000

Valmetin liikevaihto vuonna 2020 oli noin 3,7 miljardia euroa. 14 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä. Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan Nasdaq Helsingissä.