Atte Kekkonen DataCenter Finlandin toimitusjohtajaksi

DataCenter Finland Oy:n toimitusjohtajaksi on nimitetty 8.10. alkaen KTM Atte Kekkonen (43). DataCenter Finland Oy:n aikaisempi toimitusjohtaja Ilmari Wallo jatkaa yhtiön hallituksen puheenjohtajana. Kekkonen siirtyy tehtäväänsä DataCenter Finland Oy:n hallituksesta. Hänellä on laaja, kansainvälinen kokemus rahoituksesta ja teollisuudesta, viimeiset neljä vuotta Kuusakoski Oy:n toimitusjohtajana.

DataCenter Finland Oy on kasvanut viime vuosien aikana merkittävästi. Tämän vuoden liikevaihto nousee 21 miljoonaan ja yhtiössä on noin 80 työntekijää. Tavoitteena on kiihdyttää edelleen kasvua tulevaisuudessa.

”Me DataCenter Finlandissa uskomme, että markkinan muutos pilvipalveluiden suuntaan antaa erinomaisen kasvumahdollisuuden meille kasvollisena, paikallisena toimijana. Tavoiteltu kasvu edellyttää toimintamme ja osaamisemme kehittämistä myös tulevaisuudessa”, toteaa Atte Kekkonen. ”Tekemisemme kulmakivi on jatkossakin paikallisuus ja erinomainen asiakaspalvelu.”

Espoossa 8.10.2018

Lisätietoja: toimitusjohtaja Atte Kekkonen, puh. +358 40 505 5020

hallituksen puheenjohtaja Ilmari Wallo, puh. +358 50 420 4707

DataCenter Finland Oy lyhyesti:

DataCenter Finland on voimakkaasti kasvava kotimainen yhtiö, joka tarjoaa korkean käytettävyyden pilvi-, jatkuvuus- ja asiantuntijapalveluita yritysasiakkaille parhaalla asenteella. Vuoden 2018 liikevaihto tulee olemaan 21 miljoonaa euroa ja yhtiö työllistää 82 henkilöä.

www.datacenter.fi