• Valtti/

It-palveluyrityksen kasvustrategia saa lisävauhtia käyttäjäpalveluista - DataCenter Finland ostaa Netsecuren

Netsecure Oy ja DataCenter Finland Oy ovat 30.4.2019 sopineet järjestelystä, jossa DataCenter Finland Oy ostaa Netsecure Oy:n koko osakekannan. Netsecuren omistajat tulevat DataCenterin osakkeenomistajiksi ja kaikki työntekijät siirtyvät vanhoina työntekijöinä DataCenterille.

Järjestely tukee DataCenterin kasvustrategiaa sekä vahvistaa palvelutarjoomaa ja osaamispohjaa entisestään.

”Tietoturvalliset, ymmärrettävät ja liiketoiminnan jatkuvuuden varmistavat it-kokonaispalvelut ovat kasvustrategiamme ytimessä. Tämä yrityskauppa laajentaa ja syventää tarjoomaamme, ja saamme myös lisää osaajia kasvuamme tukemaan. Olemme tunnistaneet loppukäyttäjäpalveluiden tarpeen ja arvostuksen asiakaskunnassamme. Netsecuren ammattitaito tuki- ja käyttäjäpalveluissa täydentää nykyisiä loppukäyttäjäpalvelujamme erinomaisella tavalla”, kertoo DataCenterin toimitusjohtaja Atte Kekkonen.

”Kokemuksemme mukaan suomalaiset yritykset arvostavat it-palveluiden hankinnassa kumppania, joka pystyy palvelemaan kokonaisvaltaisesti organisaation nykyisiä ja tulevia tarpeita. Palvelujen laajuus ja organisaation loppukäyttäjien sujuva käyttökokemus ovat tärkeitä tekijöitä kumppanin valinnassa. Yhdessä DataCenterin kanssa pystymme palvelemaan asiakkaitamme yhä monipuolisemmin”, kertoo Netsecuren perustaja ja toimitusjohtaja Petri Kärkkäinen.

DataCenterin palvelut kattavat nykyisellään it:n kokonaistarpeet loppukäyttäjäpalveluista pilvipalveluihin sekä tietoturvapalveluista asiantuntijatyöhön. Viime viikolla DataCenter julkaisi yrityskaupan, jossa yritys osti modernin pääsynhallinnan ja mobiilipäätelaitehallinnan erikoisosaaja Aerion Oy:n. Yrityskauppojen jälkeen DataCenter työllistää 120 it-alan osaajaa.

Lisätietoja:

Atte Kekkonen, toimitusjohtaja
atte.kekkonen@datacenter.fi

Aino von Bonin, Head of Marketing
aino.vonbonin@datacenter.fi

Petri Kärkkäinen, toimitusjohtaja
petri.karkkainen@netsecure.fi

DataCenter Finland Oy

Suomalainen DataCenter Finland Oy on nopeasti kasvava it-palveluyritys, joka työllistää tällä hetkellä 120 it-alan ammattilaista. Vuonna 2018 yhtiön liikevaihto oli 20,7 miljoonaa euroa.

Netsecure Oy

Netsecure on vuonna 2006 perustettu it-ympäristöjen ja järjestelmien asiantuntija. Palvelun kulmakiviä ovat kotimaisuus, ylivoimainen ammattitaito ja täsmällinen tukipalvelu.

Aino von Bonin
Head of Marketing
aino.vonbonin@datacenter.fi

Ymmärrettävä ja kokonaisvaltainen
IT- kumppani DataCenter on ymmärrettävä ja kokonaisvaltainen kumppani, joka auttaa asiakastaan kasvamaan palveluiden avulla. Olemme IT-tarpeiden tulkki ja toteuttaja asiakkaan toiminnan tukena.

Avainsanat:

Lainaukset

Tietoturvalliset, ymmärrettävät ja liiketoiminnan jatkuvuuden varmistavat it-kokonaispalvelut ovat kasvustrategiamme ytimessä. Tämä yrityskauppa laajentaa ja syventää tarjoomaamme, ja saamme myös lisää osaajia kasvuamme tukemaan. Olemme tunnistaneet loppukäyttäjäpalveluiden tarpeen ja arvostuksen asiakaskunnassamme. Netsecuren ammattitaito tuki- ja käyttäjäpalveluissa täydentää nykyisiä loppukäyttäjäpalvelujamme erinomaisella tavalla.
Atte Kekkonen, DataCenter Finland Oy, toimitusjohtaja