Kippis kehittäjille! DataCenter Finland palkitsee Junction-voittajat omalla oluella

Konesalipalvelustaan tunnettu kasvuyritys DataCenter Finland Oy lanseeraa tammikuun lopussa Junction-haasteen voittajien kehittämän oluen. Kuparinvärinen, suodattamaton Junction Challenge Crackers Ale on kehitetty yhteistyössä tuusulalaisen Maku Brewingin kanssa.

– Kaikkien aikojen ensimmäinen DataCenter Finlandin olut on palkinto voitokkaille kehittäjille, jotka käyttivät viime marraskuussa järjestetyssä ohjelmointitapahtuma Junctionissa meidän uutta pilvialustaa Jelasticia, DataCenter Finlandin myynti- ja markkinointijohtaja Antti Kivalo kertoo.

– Halusimme antaa voittajajoukkueelle jotain ainutlaatuista. Oman oluen kehittäminen yhteistyössä suomalaisen pienpanimon kanssa on varmasti mieleenpainuva kokemus. Palkintoon sisältyy toki myös olutta koko vuoden tarpeisiin.

DataCenter Finlandin Junction-haasteen voitti Kesko Store 2.0 -tiimi, joka suunnitteli mobiilisovelluksen Keskon verkkokauppaan hyödyntämällä Jelasticia. Innovatiivinen pilvialusta tukee automaattista skaalautuvuutta ja mahdollistaa koodin käyttöönoton sekunneissa.

– Jelastic vaikutti meistä kiinnostavalta alustalta jo ennen kuin edes kuulimme, että sillä voi osallistua Junctionin haasteeseen. Monipuolinen pilvialusta soveltuu hyvin verkkokauppoihin. Pidimme erityisesti siitä, että Jelasticissa voi käyttää juuri sitä koodikieltä, jota itse haluaa, voittajatiimin Vladislav Ayukaev kuvailee.

Ayukaevin lisäksi joukkueeseen kuului kaksi muuta kehittäjää. Kaikki kolme opiskelevat Moskovan teknillisessä yliopistossa. He osallistuivat Junctioniin, koska se oli loistava tilaisuus tutustua alan ihmisiin, yrityksiin ja uusimpiin ohjelmisto- ja alustaratkaisuihin.

Myös DataCenter Finlandille oli tärkeää olla mukana Euroopan suurimmassa ohjelmointitapahtumassa.

– Halusimme kuulla kehittäjien mielipiteitä ja kokemuksia Jelasticista, joka on meillä vielä verrattain uusi palvelu. Kehittäjiltä saamamme palautteen avulla varmistamme, että pilvialusta täyttää asiakkaidemme tarpeet ja toimii mahdollisimman ketterästi, Antti Kivalo jatkaa.

Voittajatiimin suunnittelema Junction Challenge Crackers Ale lanseerataan DevOps Finlandin kanssa järjestettävässä Meetup-tapahtumassa 31. tammikuuta kello 17.30 (HUB13, Kaisaniemenkatu 13A, Helsinki). Vladislav Ayukaev on mukana kertomassa omista Junction-kokemuksistaan ja Jelasticin käytöstä.

Lisätietoja:

DataCenter Finland Oy

Myynti- ja markkinointijohtaja Antti Kivalo

antti.kivalo@datacenter.fi

puh: 050 3451703

DataCenter Finland Oy on suomalainen, korkean käytettävyyden konesalipalveluihin erikoistunut kasvuyritys. Varmistamme asiakkaidemme liiketoiminnan häiriöttömän jatkuvuuden ja tietojen saatavuuden vuorokauden ympäri. Meillä työskentelee yli 40 IT-alan ammattilaista, jotka takaavat asiakaslähtöisen, joustavan ja luotettavan palvelun. Konesalimme sijaitsevat Espoon Kilossa ja Helsingin Vallilassa. www.datacenter.fi

Aino von Bonin
aino.vonbonin@datacenter.fi