• Valtti/

Valtakunnallinen yhteistyö vastaa vaativiinkin loppukäyttäjäpalveluiden tarpeisiin: Valtti Kumppanit Oy:n lähitukipalvelut osaksi InfoCare Oy:tä

Pohjoismaiden suurin itsenäinen laite- ja merkkiriippumaton tietotekniikan palveluntarjoaja InfoCare Oy:n sekä IT- ja asiantuntijatalo Valtti Kumppanit Oy:n yhteistyö syvenee, kun Valtti lähitukipalvelut siirtyvät liiketoimintasiirrolla osaksi InfoCare Oy:tä. Strateginen yhteistyö vahvistaa molempien yritysten valmiuksia vastata entistä paremmin asiakkaiden vaativiin loppukäyttäjäpalveluiden tarpeisiin.

1.11.2021 voimaan astuvalla sopimuksella Valtti Kumppanit Oy:n lähitukipalvelut siirtyvät osaksi InfoCare Oy:tä. Valtti Kumppaneiden 11 henkilön lähitukitiimi siirtyy InfoCarelle vanhoina työntekijöinä. Muutos mahdollistaa siirtyville henkilöille erinomaiset mahdollisuudet kehittyä ammatillisesti johtavan toimijan organisaatiossa. Järjestelyllä ei ole vaikutusta olemassa oleviin asiakassuhteisiin.

InfoCare on Pohjoismaiden johtava loppukäyttäjäkokemukseen keskittynyt teknisten tukipalveluiden palveluntarjoaja. Yhtiön tekniset tukipalvelut ja asiakkaan toimitiloissa toteutettavat ylläpitopalvelut (on-site) mahdollistavat koko Suomen kattavan palvelukokonaisuuden.

”Yhteistyö tukee InfoCaren määrätietoista kasvustrategiaa. Kyseessä on merkittävä, yhteistyön tiivistäminen Valtin palvelukokonaisuudessaamme. Yhteistyön avulla voimme tukea asiakkaitamme yhä paremmin, erittäin kattavalla lähitukiosaamisella sekä valtakunnallisella palvelulla”, kertoo InfoCaren toimitusjohtaja Pete Brusi.

InfoCare ja Valtti Kumppanit panostavat palvelutarjoaman kehittämiseen. Yhdessä ne voivat reagoida asiakastarpeiden nopeaan kehitykseen valtakunnallisesti Suomen lisäksi myös Norjassa, Ruotsissa ja Tanskassa.

”Valtissa tehtävämme on tarjota asiakkailleen laajat, oikein mitoitetut palvelut modernin IT-ympäristön ja digitaalisen työn tueksi. Yhteistyö InfoCaren kanssa vahvistaa palvelukykyämme lähitukiosaamisessa sekä Suomessa, että lähialueella”, avaa Valtin toimitusjohtaja Atte Kekkonen.

Aino von Bonin
Director, Marketing & Communications
aino.vonbonin@valtti.com

Valtti on markkinoiden vähiten monimutkainen vaihtoehto. Ymmärrämme asiakkaidemme arkisia kasvukipuja ja skaalaudumme yrityksen kasvaessa. Palvelumme kattavat jatkuvat it-palvelut päivittäisen liiketoiminnan tueksi. Lisäksi konsultoimme ja kehitämme digitaalisen työn ja liiketoiminnan ratkaisuja. Valtilla työskentelee noin 230 intohimoista teknologiaosaajaa, joiden tehtävänä on tuoda asiakkaamme parhaiden ratkaisujen äärelle. Olemme innostuneita uusista ratkaisuista, mutta otamme aina huomioon myös riskit.

Avainsanat:

Lainaukset

Yhteistyö tukee InfoCaren määrätietoista kasvustrategiaa. Kyseessä on merkittävä yhteistyön tiivistäminen Valtin palvelukokonaisuudessaamme. Yhteistyön avulla voimme tukea asiakkaitamme yhä paremmin, erittäin kattavalla lähitukiosaamisella sekä valtakunnallisella palvelulla
InfoCaren toimitusjohtaja Pete Brusi