• Valtti/

Valtti Kumppanit Oy:n toimintaa kehitetään yhteistyössä Jyväskylän yliopiston kanssa

Yhteistyön tavoitteena on kehittää Valtin tukipalveluita digitaalisin keinoin sekä parantaa opiskelijayhteistyötä.

Valtti Kumppanit Oy on aloittanut yhteistyön Jyväskylän yliopiston kanssa. Yhteistyön tavoitteena on kehittää Valtin tukipalveluiden asiakaskokemusta digitaalisin keinoin. Yhteistyö on osa Jyväskylän yliopiston Digitalization of Services -kurssia, jossa yliopiston maisteriopiskelijat keräävät ensin asiakashaastatteluiden myötä dataa, jonka pohjalta analysoidaan miten Valtin digitaalisia ratkaisuja voisi kehittää.

”Haluamme palvella asiakkaitamme jatkossa paremmin ja tämä yhteistyö tarjoaa hyvän tavan kerätä kehitysideoita palvelumme parantamiseksi”, kertoo Valtti Kumppanit Oy:n asiakaspalvelupäällikkö Tarja Hartikainen. Valtin ja Jyväskylän yliopiston yhteistyöllä pyritään kasvattamaan Valtin tietopohjaa ja tuomaan uusia näkökulmia toiminnan kehittämisen tueksi.

Yhteistyö on myös keino parantaa opiskelijayhteistyötä ja luoda linkkiä Valtin sekä Jyväskylän yliopiston opiskelijoiden välille. Jyväskylän yliopisto on Suomen suurimpia ja monialaisimpia tiedeyliopistoja.  Tietojärjestelmätieteen alan johtava järjestö AIS (Association for Information Systems) on julkaissut ranking-listan, joka perustuu julkaisuihin tietojärjestelmätieteen kahdeksassa arvostetuimmassa lehdessä viimeisen kolmen vuoden aikana. Jyväskylän yliopisto sijoittui Euroopan listassa kolmannelle sijalle, ottaen myös Suomen tietojärjestelmätieteen tutkimuksen kärkipaikan (aiheesta lisää Jyväskylän yliopiston nettisivuilla).

“Yhteinen matkamme on nyt alkamassa ja samalla käynnistyy Valtin tukipalveluiden matka kohti entistä digitaalisempaa toimintaa”, summaa Tarja Hartikainen.

Lisätietoa:
Tarja Hartikainen, asiakaspalvelupäällikkö, +358 50 912 0222
Janne Herkama, operatiivinen johtaja, +358 40 560 0964

Valtti lyhyesti

Valtti on kasvava asiantuntijaorganisaatio, joka tarjoaa täyden valikoiman palveluita tietoturvallisen ja tuottavan digitaalisen työympäristön sekä työtapojen kehittämisen tueksi. Valtin palvelut kattavat yrityksen liiketoimintaa tukevat kokonaistarpeet loppukäyttäjätuesta pilvipalveluihin ja jatkuvuuspalveluista asiantuntijatyöhön. Palveluihin sisältyvät myös vaativat erityisratkaisut muun muassa identiteetin- ja pääsynhallinnan alueilla. Valtti-konserniin kuuluvat Valtti Kumppanit, mukaan lukien Sinisen Meteoriitin konsultointiliiketoiminta, Valtti Fokus sekä yhtiöön aiemmin sulautettu Aerion Oy. Yhtiö työllistää noin 200 IT-alan ammattilaista. Koko konsernin vuoden 2020 pro forma -liikevaihto on noin 40 miljoonaa euroa.