LapWall tuo markkinoille rakennusalan mullistavan kokonaispalvelun

Osana oman toimintansa jatkuvaa kehittämistä puuelementtiosaaja LapWall Oy on tuonut markkinoille LapWall LEKO® -rakentamisen kokonaispalvelun, jonka yhtiö uskoo mullistavan koko rakennusalan ja tarjoavan vahvan vaihtoehdon perinteiselle tavalle toimia.

LapWall LEKO® -kokonaispalvelu on uudenlainen, kustannustehokas tapa rakentaa puusta rivi-, luhti- ja kerrostalot, hoiva- ja päiväkodit sekä liiketilat ja teollisuusrakennukset – laadukkaasti, nopeasti ja riskittömästi. LapWall hoitaa rakentamisen perustuksen päältä valmiiksi, eikä urakkarajoja näin ollen ole.

Rakennusvaihe on nopea, mikä merkitsee kustannustehokkuutta ja riskien minimoimista. Asiakkaat – rakentajat, rakennuttajat ja sijoittajat – voivat keskittyä maanhankintaan, hankekehitykseen ja valmiin kohteen markkinointiin, ja myös toteuttaa useampia kohteita lyhyemmässä ajassa.

Tärkeä osa uutta palveluvalikoimaa on täysin uudenlainen nettipohjainen suunnittelutyökalu, jonka avulla LapWallin asiakkaiden on helppoa suunnitella yksilöllinen ja toimiva kohde arkkitehdin luomia tila- ja muita ratkaisuja tarpeen mukaan yhdistämällä. Valikoimaan kuuluvat myös kylpyhuoneen, saunan ja keittiön kattavat LapWall LEKO Bath -moduulit.

LapWall lanseerasi uuden kokonaispalvelun torstaina 23.3.2017. Voit katsoa tilaisuuden videoinnin täällä.

Tutustu suunnittelutyökaluun täällä.

Suunnittelutyökalu on tällä hetkellä olemassa rivitaloille, ja tulossa ovat työkalut muun muassa LEKO Bath -moduulille, luhtitaloille, päivä- ja hoivakodeille sekä puukerrostaloille.

Jarmo Pekkarinen, toimitusjohtaja, jarmo.pekkarinen@lapwall.fi, 040 532 5694

Tuomas Tuuli, liiketoimintajohtaja, Pyhännän tuotantolaitos, tuomas.tuuli@lapwall.fi, 044 975 4835

LapWall logo

LapWall Oy on suomalainen elementteihin perustuvan puurakentamisen asiantuntija ja rakentamisen kokonaisratkaisujen toimittaja. Yhtiön LapWall LEKO®- kokonaispalvelu tarjoaa kustannustehokkaan tavan rakentaa uusiutuvasta puusta rivi-, luhti- ja kerrostalot, hoiva- ja päiväkodit sekä liiketilat ja teollisuusrakennukset – laadukkaasti, nopeasti ja riskittömästi. Yritys on perustettu vuonna 2012, ja sen päätoimipaikka on Pyhäntä. Työntekijöitä on noin 200, ja vuoden 2016 liikevaihto oli noin 30 miljoonaa euroa. Vuoden 2017 budjetoitu liikevaihto on 63 miljoonaa euroa.