Mediahub ja MTV Uutiset vahvistaa yhteiskunnallista uutisointia

Antonia Berg politiikan ja talouden toimittajaksi, Mirja Sipinen ulko- ja turvallisuuspolitiikan erikoistoimittajaksi

Svenska Ylen politiikan toimittaja, filosofian maisteri Antonia Berg on valittu MTV Uutisten politiikan ja talouden erikoistoimittajaksi. Berg on toiminut Svenska Ylen politiikan toimittajana 10 vuotta.

Hän aloittaa MTV Uutisissa 22.5. 2017.

Toimittaja, yhteiskuntatieteiden maisteri Mirja Sipinen on nimitetty MTV Uutisten ulko- ja turvallisuuspolitiikan erikoistoimittajaksi. Moskovan kirjeenvaihtajana pitkään työskennelleen Sipisen erityisenä osaamisalueena on Venäjä.

- Tässä ajassa on tärkeää syventää päivän uutistapahtumia paitsi kotimaan politiikassa myös ulko- ja turvallisuuspolitiikassa. Mediahub haluaa tarjota parasta uutispalvelua näilläkin aihealueilla ja panostaa yhteiskunnalliseen uutisointiin sekä asioiden merkitysten avaamiseen, sanoo vastaava päätoimittajan ja toimitusjohtaja Merja Ylä-Anttila.

Lisätietoja: Mediahub Oy:n toimitusjohtaja Merja Ylä-Anttila p. 040 5437183

Vuonna 2015 toimintansa aloittanut Mediahub Helsinki Oy on journalismiin, tapahtumiin ja sisällön tuotantoon erikoistunut yhtiö. Mediahub toimii MTV:n uutis-, asia- ja urheiluohjelmien päätuottajana. Vastaamme myös MTV.fi:n uutis-, urheilu-, viihde- ja lifestylesisällöistä. Lisäksi tuotamme radiouutisia 2,5 miljoonalle viikkokuuntelijalle. Sen lisäksi tuotamme sisältöjä muille yrityksille, yhteisöille ja järjestöille. Tapahtumatuotantoomme kuuluu mm. vuosittain järjestettävä SuomiAreena.