Uusi Valve muuttaa markkinointi- ja viestintäalaa kattavimmalla palvelukonseptilla

Report this content

Uusi Valve Group yhdistää ainoana Suomessa luovan brändinrakentamisen, teknologian ja yritysviestinnän kokonaisuudeksi, joka palvelee asiakkaitaan kaikilla osa-alueilla suunnittelusta toteutukseen, niin digitaalisessa kuin perinteisessäkin maailmassa.

Valve Groupissa on yli 100 teknologian, brändin ja viestinnän osaajaa – se on alansa suurin saman katon alla toimiva asiantuntijatalo Suomessa. Teknologia-asiantuntemus on uudessa yhtiössä poikkeuksellisen vahvaa, alan osaajia on yli 40. Tämä näkyy myös yhtiön brändin kiteytyksessä: Valve – Branding Technology United.

”Haluamme, että asiakkaamme voivat keskittyä olennaiseen, eli oman kilpailukykynsä parantamiseen brändin avulla. Kun toimintaympäristö on jatkuvassa murroksessa ja  tavat, joilla ihminen haluaa olla vuorovaikutuksessa yrityksiin ja brändeihin, muuttuvat jatkuvasti, odotetaan kumppanilta paljon. Tuomme aidosti kaikki muotoiluun, luovaan markkinointiviestintään ja yritysviestintään liittyvät palvelut saman katon alle – olipa kyse palvelumuotoilusta, sisältömarkkinoinnista, printti-tai tv-mainonnasta, sosiaalisessa mediassa käytävästä dialogista tai vuosikertomuksen toteuttamisesta”, sanoo Valve Groupin toimitusjohtaja Jorma Maaninka.

Uuden Valve Groupin muodostavat Valve Branding Oy, Valve Vanguard Oy, Valve King Oy – jonka omistajiin lukeutuu muun muassa Ruotsin King – MTV:n ja Valven yhteisyritys Valve Media Oy, Mainostoimisto Konsepti Oy, Design Concept Helsinki Oy ja viestintätoimisto Aida Consulting Oy. Valve Groupin liikevaihto on yli 10 miljoonaa euroa.

”Konsepti-ryhmän vahva B2B-, Kingin B2C- ja Valveen palvelumuotoilu- ja teknologiaosaaminen sekä Aidan vankka yritysviestintäkokemus tuovat yhdessä alalle ainutlaatuisen toimijan.”

Kokemusta ja verkostoa myös kansainvälisiin hankkeisiin

Valve Groupin muodostavilla yrityksillä on laajaa kokemusta kansainvälisistä hankkeista sekä globaalisti toimivien että kansainvälistymässä olevien asiakkaidensa kautta.

Valve Group jatkaa tiivistä yhteistyötä Ruotsin Kingin sekä kansainvälisen Dialogue International -allianssin kanssa.

Dialogue International on omien maidensa huippuihin lukeutuvien itsenäisten mainostoimistojen muodostama yhteistyöfoorumi, johon Konseptin ohella kuuluvat muun muassa venäläinen TWIGA (twiga.ru/eng/), tanskalainen Envision (envision.dk/en), ranskalainen Grenade & Sparks (grenade-sparks.com) sekä turkkilainen öykü (oyku.com.tr). Dialoguen kautta myös paikallinen osaaminen on aina käytettävissä kansainvälissä projekteissa samoin kuin eri toimistojen uniikit kompetenssit.

Lisätiedot:

Toimitusjohtaja Jorma Maaninka, Valve Group, puh. 020 745 0216, jorma.maaninka@valve.fi, www.valve.fi

Valve yhdistää ainoana Suomessa brändin, teknologian ja yritysviestinnän kokonaisuudeksi, joka palvelee asiakkaitaan kaikilla brändien määrittelyn, uudistamisen ja viestinnän osa-alueilla suunnittelusta toteutukseen. Autamme 100 asiantuntijan voimin asiakkaitamme saavuttamaan brändiin liittyvät tavoitteensa maailmassa, jossa digitaalisuus on mukana kaikessa. Tuomme selkeyttä, kiteytämme olennaisen ja tarjoamme ratkaisuja yhä monimutkaisemmaksi muuttuvassa toimintaympäristössä ja helpotamme näin asiakkaidemme elämää.  Valve – Branding Technology United. www.valve.fi