Valveen Harkkarirekry-kampanja etsii huomisen tähtiä

Markkinoinnin, viestinnän ja teknologian yhdistäjä Valve on aloittanut laajan rekrytointikampanjan, jossa haetaan harjoittelijoita yrityksen kattavan palvelukonseptin eri osa-alueille.

Kevään ja kesän aikana Valve palkkaa 15 korkeakouluopintojaan lopettelemassa olevaa tai vastavalmistunutta harjoittelijaa. Tehtäviä löytyy niin digin, markkinoinnin, graafisen suunnittelun, palvelumuotoilun kuin yritysviestinnänkin saralta. Tarkemmat tehtäväkuvaukset löytyvät osoitteesta valve.fi/harkkarirekry.

”Valve on hyvässä kasvuvauhdissa, ja etsimmekin jatkuvasti joukkoomme uusia kykyjä. Haluamme myös tarjota uraansa aloitteleville mahdollisuuden kartuttaa alan työkokemusta. Uskomme ”Branding Technology United” -brändikiteytyksemme mahdollistavan ainutlaatuisen näköalapaikan”, sanoo Valveen markkinointijohtaja Daniel Tuori.

Valituille harjoittelijoille nimetään henkilökohtainen mentori, joka tukee ja edistää työssäoppimista sekä urapolkupohdintoja. Harjoittelun pohjaksi on laadittu kolmivaiheinen opintosuunnitelma, jotta työssäolosta saadaan paras hyöty irti niin harjoittelijan kuin yrityksenkin kannalta.

Sosiaalinen media laajasti käytössä Tinderiä myöten

Valveen kampanjassa hyödynnetään laajasti sosiaalisen median mahdollisuuksia ja rekrytointia ajatellen ehkä hiukan epätavallisiakin kanavia.

”Haluamme tavoittaa oikeat kohderyhmät oikeissa kanavissa heitä puhuttelevilla viesteillä. Kampanjamme näkyy muun muassa Snapchatissa, Facebookissa, Twitterissä, Instagramissa sekä Tinderissä, jossa mentorimme ja toimistohirvi hakevat harkkareita. Periscopen avulla näytämme, minkälaista on meininki Valveella ja minkälaisia työkavereita olemme”, kertoo Tuori.

Valveen rekrytointikampanja on osa laajempaa Suomen Mentorien Trainee-ohjelmaa, johon osallistuu 16 merkittävää suomalaista työnantajaa.

Lisätietoa:
Daniel Tuori, markkinointijohtaja

Valve Group
daniel.tuori@valve.fi, www.valve.fi

Valveen Harkkarirekry: www.valve.fi/harkkarirekry
Suomen Mentorien Trainee-ohjelma: www.suomenmentorit.fi/trainee-ohjelma/

Valve on markkinoinnin, viestinnän ja teknologian yhdistäjä. Autamme yli 140 asiantuntijan voimin brändejä hyödyntämään eri kanavien ja teknologioiden potentiaalin nykyisessä ja uudessa liiketoiminnassa. Mullistamme toimialoja, kasvatamme brändiarvoa ja tuotamme mitattavaa kilpailuetua. Valve – Branding Technology United. www.valve.fi