Valveen uudelle spin-offille mahtava startti!

WakeDynamite voitti Think Ink -innovaatiokilpailun

WakeDynamite-projekti on voittanut pääpalkinnon Viestintäalan tutkimussäätiön Think Ink -kilpailussa. Palkinto jaettiin keskiviikkona 16.11.2016 Mediapäivä-tapahtumassa Helsingissä.

WakeDynamite™ on Valveen kehittämä monimediallinen palvelutuote, joka mahdollistaa reaaliaikaisen markkinoinnin TV:ssä, verkossa ja muissa digitaalisissa medioissa. Mainostaja voi muokata omien mainostensa sisältöä reaaliaikaisesti. Se ei aikaisemmin ole ollut mahdollista. WakeDynamite™ mullistaa mainoskonseptit; nyt voidaan reagoida reaalimaailman tapahtumiin entistä paremmin. Aikaisemmin esimerkiksi TV-mainokset on pitänyt toimittaa medioihin vähintään kolme päivää ennen lähetystä.

WakeDynamite™-tuotteen kehityksen on mahdollistanut Valveen monipuolinen teknologia ja mediaosaaminen. Tuote hyödyntää Valveen kehittämää edistyksellistä Wake-teknologiaa.

WakeDynamite™-palvelutuotetta on pilotoitu menestyksekkäästi eri mainostajien kanssa MTV Oy:n ja Otavamedia Oy:n medioissa.

“Tarve on olemassa ja vastaavanlaista palvelua ei löydy muualta. Olemme esitelleet WakeDynamite™-palvelua kansainvälisissä alan tapahtumissa, ja sielläkin se on otettu innostuneesti vastaan. Kilpailun voitto vahvistaa tätä tunnetta", toteaa Product Manager Tuomo Kulomaa.

Valve on perustanut uuden yhtiön, Wake Dynamite Oy:n, jonka tehtävänä on kehittää Wake Dynamite™-palvelutuotetta ja viedä se kansainvälisille markkinoille. WakeDynamite™ oli esillä ALPHA start uppina Lissabonin Web Summissa viime viikolla, sekä Turkin BrandWeek 2016 -tapahtumassa. Palvelun saama suosio ja huomio oli erittäin rohkaisevaa.

”Isot kiitokset Think Ink -kilpailulle. Voitto on mahtava tunnustus tekemällemme työlle. Mikä hienointa, nyt myös mediayhtiöiden ja mainostajien edelläkävijät ovat kansainvälisestikin huomanneet reaaliaikaisen mainonnan hyödyt. Mediayhtiöt voivat saada WakeDynamite™-palvelun mahdollistavan reaaliaikaisen mainonnan avulla aivan uudenlaista ansaintaa”, iloitsee Isto Kannisto Valve Median toimitusjohtaja ja WakeDynamite™-projektin johtaja.

Lisätietoja:

Isto Kannisto, CEO, Valve Media, puh. 040 189 7114, isto.kannisto(at)valve.fi
Tuomo Kulomaa, Product Manager, Valve Media, puh. 0400 623 480, tuomo.kulomaa(at)valve.fi

www.wakedynamite.com
www.vkl.fi/vts/think_ink

Löydät meidät sosiaalisessa mediasta:
twitter.com/wakedynamite
facebook.com/wakedynamite
linkedin.com/company/15238747

Valve on markkinoinnin, teknologian ja yritysviestinnän yhdistäjä. Autamme asiakkaitamme yli 140 asiantuntijan voimin muuttumaan ja menestymään digitalisoituvassa maailmassa strategisen näkemyksemme ja kokonaisvaltaisen osaamisemme kautta. Vuonna 2015 liikevaihtomme oli 12,7 miljoonaa euroa. Visiomme on mullistaa toimialoja, kasvattaa asiakkaidemme brändiarvoa ja tuottaa heille mitattavaa kilpailuetua. Valve – Branding Technology United. www.valve.fi