Wake Dynamite Oy aloittaa toimintansa 2.1. – toimitusjohtajaksi Atte Varsta

Valveen viimeisin spin-off Wake Dynamite Oy aloittaa toimintansa 2.1.2017. Samalla yhtiön toimitusjohtajaksi on kutsuttu kansainvälisen markkinoinnin ja liikkeenjohdon ammattilainen Atte Varsta (47).

Valve Groupiin kuuluva Valve Media on parin vuoden ajan kehittänyt uutta reaaliaikaisen mainonnan palvelua. Wake Dynamiteksi nimetty palvelu voitti lokakuussa 2016 Viestintäalan tutkimussäätiön Think Ink -innovaatiokilpailun pääpalkinnon.

Wake Dynamite -palvelua on testattu vuoden 2016 aikana sekä MTV:n että Otava Median asiakkailla mediayhtiöiden omissa kanavissa. Tulokset ovat olleet erittäin rohkaisevia. Sekä mainonnan kohderyhmän reagointi ja aktivoituminen realiaikaiseen mainontaan, että mainostajien kampanja-ajan myyntiluvut ovat olleet jopa useita satoja prosentteja suuremmat kuin samaan aikaan toteutetut perinteiset mainosmuodot ja -kampanjat.

Maailmankin mittakaavassa ainutlaatuinen Wake Dynamite -palvelu on herättänyt jo nyt laajaa kansainvälistä huomiota, ja uuden yhtiön tavoitteena on hakea voimakasta kasvua maailmalla. Wake Dynamite osakeyhtiöön siirtyy Valve Mediasta kanavagrafiikkaliiketoiminta ja siihen kuuluva asiantuntijaorganisaatio, ja lisäksi yhtiö on käynnistänyt avainhenkilöiden rekrytoinnit vastatakseen nopeasti kasvavaan kysyntään.

”Olemme erittäin ylpeitä ja innoissamme tästä uudesta perheenjäsenestämme ja sen tuottamasta innovatiivisestä mainosratkaisusta. On hienoa, että olemme saaneet huippuosaajat uuteen yhtiöön. He edustavat kansainvälistä media-, mainos- ja teknologiaosaamista, ja heillä kaikilla on uuden haastajayhtiön henkeen sopivalla tavalla vahvaa yrittäjäenergiaa. Yhtiön innovatiivisella osaamisella pystymme aidosti haastamaan kansainväliset toimijat. Valveelle on tärkeää olla mukana eturintamassa kehittämässä ja viemässä ulkomaille suomalaista luovuutta ja teknologia- ja markkinointiosaamista”, toteaa Valve Median toimitusjohtaja Isto Kannisto.

Uuden yhtiön toimitusjohtajana aloittaa Atte Varsta. Atte on toiminut viimeiset 20 vuotta markkinoinnin- ja liikkeenjohdon tehtävissä suomalaisissa suuryrityksissä ja kansainvälisissä mainostoimistoissa. Viimeiset viisi vuotta Atte on ollut monialayrittäjänä muun muassa kansainvälisen autourheilu-manageroinnin ja innovatiivisia ledkalvoja valmistavan yrityksen parissa.

”Wake Dynamite on uusi huikea palvelu, joka tulee mullistamaan digitaalisten kanavien mainonnan hallintaa, sisällön suunnittelua ja jakelua. Olen innoissani mahdollisuudesta liittyä Wake Dynamiten osaavaan tiimiin nyt kun yhtiö aloittaa toimintansa ja ottaa seuraavat suuret askeleensa. Tulen hyödyntämään sitä kokemusta, jonka olen hankkinut yritysten, mainos- ja mediatoimistojen parissa, sekä toimiessani yrittäjänä kansainvälisillä areenoilla. On sanomattakin selvää, että Wake Dynamite on mielenkiintoinen uusi haaste, johon suhtaudun yrittäjäasenteella. Aiempiin yrittäjäsitoumuksiin liittyvät velvoitteet hoidan tarvittavilla järjestelyillä, jotta varmistan onnistumiseni tässä uudessa tehtävässä. Dynamitella on kaikki mahdollisuudet kansainväliseen menestykseen”, toteaa Atte Varsta.

(Atte Varsta)

Lisätiedot:
Atte Varsta, toimitusjohtaja, Wake Dynamite, puh. 040 6686002, atte@wakedynamite.com
Isto Kannisto, toimitusjohtaja, Valve Media, puh. 040 189 7114, isto.kannisto@valve.fi
Jorma Maaninka, toimitusjohtaja, Valve Group, puh. 040 173 5504, jorma.maaninka@valve.fi

Valve on markkinoinnin, teknologian ja yritysviestinnän yhdistäjä. Autamme asiakkaitamme yli 140 asiantuntijan voimin muuttumaan ja menestymään digitalisoituvassa maailmassa strategisen näkemyksemme ja kokonaisvaltaisen osaamisemme kautta. Vuonna 2015 liikevaihtomme oli 12,7 miljoonaa euroa. Visiomme on mullistaa toimialoja, kasvattaa asiakkaidemme brändiarvoa ja tuottaa heille mitattavaa kilpailuetua. Valve – Branding Technology United. www.valve.fi