arena Bow -avantouintijalkineet lämmittävät jalkoja

arena esittelee Bow-vesiurheilujalkineet, jotka suojaavat uimaria talvella kylmältä ja kesällä kiviltä. Edullisia tossuja voi käyttää ympäri vuoden sekä ulkona että sisällä. Talvella tossut ovat ihanteelliset avantouintiin, ja kesällä niitä voi käyttää kaikkeen vesiurheiluun.

Bow‑tossut tekevät uimisesta mukavampaa. Kokonaan neopreenista valmistetut jalkineet ovat lämpimät ja suojaavat jalkoja lumelta, jäältä, kiviltä ja merisiileiltä.

Joustavat tossut ovat kevyet ja helppokäyttöiset. Takalenkin avulla ne saa helposti vedettyä jalkaan, ja etukiristyksen ansiosta ne myös pysyvät jalassa.

Kaikki vesipedot mökillä kahlailijoista kaupungin suppailijoihin hyötyvät Bow-tossujen suojasta ja pääsevät rauhassa nauttimaan luonnosta ja uimisen riemusta. Tossuja löytyy kokoja 35–47.

Vandernet Oy, tuoteryhmäpäällikkö Mikko Honkanen
mikko.honkanen@vandernet.com 020 7418 337