CamelBak Dart on kevyt kaikkien juomareppu

Juomaratkaisujen markkinajohtaja CamelBak esittelee ultrakevyen Dart-juomarepun.  Juoksuun ja pyöräilyyn soveltuva reppu auttaa huolehtimaan nestetasapainosta lisäämättä yhtään ylimääräistä grammaa. Repun muotoilu sopii sekä miehille että naisille ja mahdollistaa käsien vapaan liikkuvuuden. Säiliöön menee vettä 1–2 tunnin suorituksen verran, ja 3 litran säilytystilaan mahtuvat perustarvikkeet.

Dart-repun saa säädettyä kaikenmallisille käyttäjille sopivaksi. Kapea ja matala, 36 cm pitkä reppu istuu yläselän keskelle ja pysyy tukevasti paikoillaan olka-, kylki- ja rintahihnojen ansiosta. Rintahihnassa on pituussäädön lisäksi myös hihnan korkeuden säätö, mikä on hyvä uutinen naisille – hihnan saa tarvittaessa laskettua rinnan alle.

Värivaihtoehtoina ovat neutraali musta, tyylikäs liila ja kirpeä lime, joista voi valita itselleen sopivimman värin. Dart on kuitenkin unisex-reppu, joten pariskunta tai koko perhe voi halutessaan käyttää samaa reppua.

Juominen käy juomarepuista tutulla tavalla letkun avulla, joten nesteytystä varten ei tarvitse pysähtyä. Letku pysyy kiinni olkahihnan koukussa tai rintahihnan alla, josta sen saa helposti ja nopeasti nostettua huulille. Vesi pysyy hajuttomana, mauttomana ja viileänä antimikrobisessa Antidote‑juomasäiliössä, johon mahtuu 1,5 litraa vettä.

Turvallisuutta lisäävät repun etu- ja takaosan heijastavat yksityiskohdat. Toisessa olkahihnassa on joustava verkkotasku esimerkiksi puhelimelle tai energiapatukalle. Repulla on kahden vuoden ja juomasäiliöllä kymmenen vuoden materiaali- ja valmistusvirhetakuu.

www.vandernet.com/sport/tuote/62355