Lasten Mountain Junior -merinovillasukat pitävät jalat kuivina ja lämpiminä

Brittiläinen sukkavalmistaja Bridgedale tekee laatusukkia myös lapsille. Mountain Juniorissa on samat tekniset ominaisuudet kuin aikuisten sukissa, mutta ne ovat pienemmät ja lasten kapeisiin pohkeisiin hyvin istuvat. Lasketteluun ja hiihtoon sopivat sukat pitävät perheen nuorten harrastajien jalat kuivina ja lämpiminä aamusta iltaan.

Mountain Juniorin materiaalissa on yhdistetty merinovillaa ja teknisiä kuituja, mikä tekee sukista lämpimät, kestävät ja kosteutta siirtävät. Villa lämmittää, ja villalangan ympärille kudottu tekninen kuitu kuljettaa kosteuden pois jalasta ja lisää sukan kestävyyttä. MerinoFusion-teknologia takaa, että varpaat pysyvät lämpiminä, vaikka lunta menisi monoihin tai jalat hikoaisivat.

Sukat on muotoonneulottu niin, että ne istuvat hyvin ja pysyvät paikoillaan. Varren suulla on tuplaresori, joka pitää varren ylhäällä, ja kantapäässä on y-leikkaus, joka estää sukan valumisen. Sukka on kauttaaltaan pehmustettu, ja käyttömukavuutta lisää saumattomuus: ainoa sauma on sijoitettu varpaiden päälle ja kudottu piiloon pois hankaamasta tai painamasta.

Sukkia on saatavissa kahdessa eri värissä: liilan eri sävyjä yhdistävä kuviointi sekä siniharmaa väritys. Koot ovat 31:stä 39:ään. Sukkien materiaali on 35 % merinovillaa, 45 % polyesteriä, 18 % polyamidia ja 2 % Lycraa. Bridgedalella on sukille 3 vuoden takuu.

Suositushinta: Mountain Junior 23,95 €

Lisätietoja: