Petzl Newton Easyfit Hi-Viz –valjaat näkyvät kauas

Newton Easyfit Hi-Viz –valjaat ovat ergonomiset, kevyet ja nopeasti puettavat putoamissuojainkokovaljaat integroidulla heijastinliivillä. Nämä valjaat on suunniteltu sellaisiin työolosuhteisiin, joissa liikutaan putoamisvaarallisissa olosuhteissa ja joissa työntekijän helppo havaittavuus lisää turvallisuutta: esimerkiksi rakennustyömaalle, nostokoreissa työskentelyyn, telakka-alueille, liikenteen läheisyydessä toimimiseen ja teollisuuteen.

Newton Easyfit Hi-Viz –valjaat pysyvät liivin ansiosta hyvin muodossaan ja pukeminen onnistuu helposti takin tavoin. Valjaissa on automaattilukitteiset litteät Fast-pikasoljet jalkalenkeissä ja rinnassa. Niiden ansiosta valjaat voidaan riisua ja pukea molemmat jalat maassa ja niin, ettei valjaita säätöjä tarvitse joka kerta tehdä uudelleen.

Valjaissa on putoamisen pysäyttävän järjestelmän kiinnityspisteet selässä ja rinnassa. Olkahihnoissa on automaattisesti lukkiutuvat DoubleBak-soljet. Olkahihnoista löytyvät myös lenkit, joihin voi kiinnittää putoamisen pysäyttävän Petzl Absorbica –liitosköyden suuret MGO-kiinnittimet. Näin liitosköysi ei häiritse käyttäjän toimintaa, mutta kiinnittimet ovat silti helposti ulottuvilla tarvittaessa. Putoamistilanteessa valjaissa kiinni olevan haaran MGO-kiinnitin irtoaa olkahihnan pidikkeen kanssa valjaista, jolloin liitosköyden nykäyksenvaimennin pääsee aukeamaan asiaankuuluvasti vaimentaen käyttäjään kohdistuvia nykäysvoimia.

Newton Easyfit Hi-Viz –valjaat on sertifioitu kansainväliseen käyttöön. Ne täyttävät Euroopan, Yhdysvaltojen, Kanadan ja EAC (Euraasian) standardien vaatimukset. Valjaista on saatavilla kaksi kokoa: 1-koko (S-L, 1360 g) ja 2-koko (L-XXL, 1410 g). Maksimielinikä 10 vuotta, joka edustaa putoamissuojaimissa huippua. Valjailla on 3 vuoden materiaali- ja valmistusvirhetakuu.

Tarkemmat tuotetiedot ja jälleenmyyjät: http://www.vandernet.com/teollisuus/tuote/C73JFV-xU

Video: https://www.youtube.com/watch?v=i0MhXMlNybU

Suositushinta: 269 €