Petzl Noctilight suojaa otsavalaisinta ja muuntaa sen näppärästi lyhdyksi

Petzl Noctilight on näppärä kotelo, joka muuntaa pienet otsavalaisimet helposti lyhdyksi. Tämän lisäksi Noctilight toimii myös otsavalaisimen kuljetus- sekä säilytyskotelona ja suojaa valaisinta esimerkiksi kuralta tai naarmuuntumiselta.

Otsavalaisin sijoitetaan helposti kotelon sisälle vetoketjulla avattavan luukun kautta. Kun kotelossa oleva otsavalaisin napsautetaan kätevästi kotelon päältä päälle, tarjoaa Noctilight 360 astetta tasaista valoa ympärilleen. Noctilight-kotelon voi asettaa tasolle tai pöydälle tai sen voi asentaa esimerkiksi teltan kattoon, veneen puomiin tai puun oksaan roikkuvaksi lyhdyksi integroidulla koukullisella kuminauhalla. Noctilightilla saa helposti luotua myös erilaisia tunnelmia vaikka erilaisiin juhliin, jos sen sisälle laittaa värillistä valoa antavan valaisimen.

"Pimeässä ja hämärässä liikuttaessa ihmisillä on nykyään lähes aina otsavalaisin mukanaan. Erillisen LED-lyhdyn mukana kuljettaminen tarkoittaisi sitä, että pitäisi kantaa ylimääräisiä paristoja ja ylimääräistä valaisinta, eli varusteiden määrä lisääntyisi turhaan. Noctilightin ansiosta voidaan hyödyntää jo olemassa olevaa valaisinta kun halutaan hyvä yleisvalo, jolloin varusteiden paino ja koko pysyvät minimissä ja uudet pienet Petzl-osavalasimet voi lisäksi varustaa Core li-ion -akulla, jolloin paino putoaa entisestään ja Noctilightilla muodostettu lyhty on silloin helposti ladattavissa", toteaa Pasi Blåfield Petzl-valaisimia maahantuovasta Vandernet Oy:stä.

Noctilightissa on kevyt ja pehmeä kestävä kuori ja sen sisälle asetettavan valon saa helposti päälle ja pois avaamatta koteloa. Noctilightilla on kolmen vuoden takuu. Noctilightin sisään sopivat esimerkiksi Petzl CLASSIC -sarjan (Tikkina, Tikka, Zipka), ACTIVE -sarjan (Actik, Actik Core), SPECIALIZED -sarjan (Tactikka, Tactikka+, Tactikka+ RGB, Tactikka Core) ja PERFORMANCE -sarjan (Reactik ja Reactik+) LED-otsavalaisimet sekä aiemmin valmistetut pienet Petzl-otsavalaisimet.  Noctilight painaa vain 85 grammaa ja lisää otsavalaisimen käyttömahdollisuuksia valtavasti.

Tarkemmat tuotetiedot ja jälleenmyyjät: http://www.vandernet.com/sport/tuote/E093DA00