Tehokas ML25LT-taskulamppu sopii käteen – ja tietysti taskuun

Maailman johtava käsivalaisinvalmistaja Maglite lanseeraa käytännöllisen kokoisen ML25LT‑taskulampun, joka on koko- ja hintaluokassaan harvinaisen suorituskykyinen. Lyhyt valaisin mahtuu hyvin taskuun, työkalupakkiin tai laukkuun. Rungosta saa tukevan otteen 3 cm halkaisijan ja pitoa parantavan kuvioinnin ansiosta. Jämäkkä ML25LT toimii helposti yhdellä kädellä ja sen laadukas valokeila yltää 319 metriin.

ML25LT on suunniteltu mahdollisimman helppokäyttöiseksi yleisvalaisimeksi. Valoa säädetään valopäätä kiertämällä, mikä onnistuu kätevästi yhdellä kädellä. Kiertyvän säädön ansiosta valaisin ei mene vahingossa päälle, kuten painonapin kanssa voi käydä.

Valokeila on tasainen ja optisesti korkealuokkainen, joten käyttö on silmille miellyttävää vaikka valaisimeen pitäisi turvautua pidemmänkin aikaa. Valokeila valaisee samanaikaisesti sekä kohdistetusti kauas että leveälle lähelle. Keskialueen leveys ja valon etäisyys muuttuvat valopäätä pyörittämällä.

Suorituskyky on erinomainen: valon kantama on 319 metriä, valovirta 177 lumenia ja valon voimakkuus 25 373 kandelaa.

Mikäli haluaa joka suuntaan valaisevan yleisvalon, ML25LT:n valopään voi irrottaa ja siirtää rungon toiseen päähän kuin kynttilänjalaksi. Kynttiläasentoa hyödyntämällä kädet jäävät vapaaksi esimerkiksi työskentelyä varten.

ML25LT toimii kahdella C-paristolla. ANSI FL1-standardin mukainen paloaika on 2 tuntia. Käyttökelpoinen käytännön paloaika on noin vuorokauden. Kokonaispituus on 16,8 cm. Takuu on 10 vuotta, ja Suomesta löytyy Maglite‑valaisimien huoltopalvelu. ML25LT:tä on saatavilla myös kolmen C-pariston mallina, jonka paloaika on huomattavasti pidempi.

Suositushinta: ML25LT 2C 49,90 €

Jälleenmyynti: Hyvin varustetut urheilu-, retkeily- ja vapaa-ajan myymälät, tavaratalot, työkalukaupat, LVIS‑tukkuliikkeet ja liikelahjajälleenmyyjät.