Travel Netin alla nukut rauhallisin mielin

Matkailutuotevalmistaja Cocoon esittelee hyönteisiä karkottavan Travel Net ‑verkon, jonka suojissa reissaaja saa makeat unet. Insect Shield -käsitelty verkko pitää niin kotimaan kiusaavat inisijät kuin ulkomaiden vaaralliset itikatkin poissa.

Travel Net tarjoaa reissaajille, retkeilijöille ja mökkeilijöille helpon tien mielenrauhaan ja hyviin yöuniin. Insect Shield -käsitelty verkko pitää ötökät kaukana iholta sekä karkottaa niitä loitommalle. Insect Shield ‑käsittely on Yhdysvaltojen ympäristöviranomaisten (EPA) rekisteröimä menetelmä hyönteisten karkotukseen.

Travel Net pitää hyönteiset loitolla ilman, että iholle tarvitsee suihkuttaa luontoonkin leviävää karkotetta. Insect Shield ‑käsittely ei liukene käytössä ympäristöön, ja se pysyy kankaassa jopa 70 pesua.

WHO (World Health Organization) suosittelee käsiteltyjen hyttysverkkojen käyttöä alueilla, joissa on malariariski. Kaukomaille matkaavan kannattaakin ottaa Travel Net mukaan, sillä Insect Shield ‑käsittely karkottaa niin malariaa, denguekuumetta kuin zikavirustakin kantavia hyttysiä.

Travel Net pakkautuu pieneen ja kevyeen kompressiopussiin, joka kulkee kätevästi pienemmässäkin kassissa. Verkko on helppo ja nopea ripustaa mukana tulevien värikoodattujen ripustusnarujen ansiosta. Malleja on kaksi: yhden hengen sänkyyn ja parisänkyyn sopiva. Parisänkymallissa tulee mukana lasikuituiset kepit, joiden avulla verkon saa levitettyä tilavaksi. Travel Net sopii myös ulkokäyttöön.

Insect Shield -sivusto: www.insectshield.com

Suositushinnat: Insect Shield Travel Net single 69,95 € ja Insect Shield Travel Net double 82,95 €

www.vandernet.com/sport/tuote/ISNT1