Uudet eddy Kids -juomapullot tekevät vedenjuonnista hauskaa

CamelBak tuo markkinoille värikkäät lasten eddy Kids -juomapullot. Jokaiselle lapselle löytyy omanlainen pullo laajasta valikoimasta erilaisia kuvioita yksisarvisista ja elefanteista autoihin ja iguaaneihin. eddy Kids -pullot auttavat huolehtimaan lasten vedenjuonnista tekemällä siitä helppoa ja hauskaa.

eddy Kids ‑pullot on tehty päivittäiseen käyttöön lisäämään lapsen vedenjuontia. Pullot ovat iskunkestäviä ja vuotamattomia, ja ne on valmistettu materiaalista, joka ei sisällä BPA:ta eikä aiheuta veteen hajuja eikä makuja.

Lapsille pullot ovat helppoja käyttää. Korkissa on irtoamaton suukappale, josta lähtee pilli pullon pohjalle. Suukappaletta kevyesti puremalla vesi pääsee virtaamaan pillistä suuhun ilman, että pulloa tarvitsee nostaa. Korkissa on muovinen lenkki, joka tekee pullon kantamisesta helppoa.

Aikuisille pullot ovat helppoja pitää puhtaana. Suukappaleen saa irrotettua ja puhdistettua erikseen, ja kaikki osat voi pestä astianpesukoneessa. Pullot eivät läiky edes kaatuessaan, joten esimerkiksi paidalle, pöydälle tai autoon ei tule kuivattavaa.

eddy Kids -pulloon mahtuu 400 ml juomaa ja se kulkee kätevästi koulurepussa tai kädessä mukana ulos ja kavereiden luo. Juomapullon korkeus on 17,5 cm ja paino 140 g. Pulloilla on 10 vuoden materiaali- ja valmistusvirhetakuu.

www.vandernet.com/sport/tuote/53861