Värikkäät arena Tracksit ovat kilpatason uimalasit kaikille

Suomen uintimaajoukkueen sponsori arena esittelee uudet Tracks-uimalasit, jotka sopivat kaikille vesipedoille kilpauimareista harrastajiin. Tracks-lasit tuntuvat mukavalta ja suojaavat silmiä UV-säteilyltä, uima-altaan kloorilta ja meriveden suolalta. Trackseja on saatavilla montaa eri väriä sekä kirkkailla, tummilla että peililinsseillä. Kaikki Tracksit sopivat sekä naisille että miehille.

Tracks-uimalasit ovat kevyet ja virtaviivaiset. Linssien pehmeät silikonireunukset tuntuvat mukavalta silmien ympärillä eivätkä kovetu käytössä. Reunukset ovat myös allergiaystävälliset. Kaksiosainen silikonihihna on helppo säätää, ja se pitää uimalasit tukevasti paikoillaan. Uimari voi rauhassa keskittyä uimiseen ilman huolta lasien irtoamisesta.

Tracks-uimalaseja on saatavilla kirkkailla, tummilla ja peilipintaisilla polykarbonaatti-linsseillä. Kaikki linssit ovat optisesti laadukkaita ja niissä on UV-suoja ja huurtumisenestokäsittely. Tummat ja peilipintaiset linssit sopivat kirkkaisiin olosuhteisiin sisälle ja ulos, kun taas vaaleammilla linsseillä näkee parhaiten sisällä hallissa.

Sen lisäksi, että Tracksit sopivat sekä miehille, naisille, sisälle, ulos, kilpailuun että harrastukseen, pakkauksessa on kolme erilevyistä vaihdettavaa nenäsiltaa, joiden ansiosta lasit mukautuvat myös eri levyisiin kasvoihin. Uimalasien takuu on 2 vuotta.

Suositushinnat: Tracks 18,95 € ja Tracks Mirror 23,95 €.

Vandernet Oy, tuoteryhmäpäällikkö Mikko Honkanen
mikko.honkanen@vandernet.com 020 7418 337