• Veeam/

Veeam esittelee Accredited Service Partner -ohjelman vaativia asiakaskäyttöönottoja varten

Report this content

Veeam Accredited Service Partner (VASP) -ohjelman avulla asiakkaat löytävät korkealuokkaiset palvelukumppanit, jotka auttavat hyödyntämään Veeamin katkottoman käytön Always-On-ratkaisuja.

Veeam, innovatiivinen katkottoman käytön mahdollistavien ratkaisujen toimittaja, on aloittanut Veeam Accredited Service Partner (VASP) ‑ohjelman. Ohjelma sisältää valikoituja kumppaneita, jakelijoita, järjestelmäintegraattoreita ja freelancer-it-konsultteja, jotka pystyvät tarjoamaan Veeamin tuotteiden käyttöönottopalveluita vankalla ammattitaidolla.

Kun käyttöönotoista tulee monimutkaisempia, Veeam ymmärtää asiakkaiden ja mahdollisten tulevien asiakkaiden lisääntyvän tarpeen asiantuntijoille, joiden kanssa heidän yrityksensä voi tehdä yhteistyötä. VASP-ohjelman jäsenet tarjoavat laadukasta Veeamin ratkaisuja koskevaa palvelua ja auttavat organisaatioita kasvattamaan it-investointiensa luotettavuutta ja niiden tuottamaa lisäarvoa sekä sijoitetun pääoman tuottoa.

VASP kuuluu Veeam ProPartner Program -ohjelmaan, jossa on nyt yli 45 000 jäsentä. VASP-jäsenyys tarjoaa erinomaisen mahdollisuuden erottua joukosta.

Uusi kumppaniohjelma tarjoaa monia jäsenetuja, kuten esimerkiksi:

• Suurempi näkyvyys – Veeam esittelee VASP-kumppanit julkisesti teknisinä asiantuntijoina, jotka pystyvät toimittamaan laadukkaita käytettävyysratkaisujen palveluita. Lisäksi yritys auttaa loppukäyttäjiä löytämään VASP-kumppaneita Veeamin verkkosivustolla.
  • Kattavat tekniset palvelut – Pääsy Veeamin Service Catalogin ja Technical Libraryn parhaiden käytäntöjen ohjeisiin ja dokumentaatioon sekä yhteys neuvonantajiin.
  • Esittelyt ja koulutukset – Sertifioituja Not-For-Resale (NFR) -lisenssejä käytettävyysohjelmiston esittelyyn tuote-esittelyissä ja koulutustilaisuuksissa, riippumatta kumppanin tasosta ennen liittymistä VASP-ohjelmaan.
  • Yhteisbrändäys ja markkinointi – VASP-kumppaneille tarjotaan materiaalia tarjouspyyntöihin vastaamiseksi sekä logoja ja bannereita kampanjoita sekä verkkomarkkinointia varten.

VASP-kumppaneiden tekniset taidot tarkastetaan tarkasti ja niiden pitää osoittaa, että ne täyttävät Veeamin pakolliset, kovat vaatimukset. Jokaiselle neljälle VASP-jäsentyypille on kehitetty erityiset kriteerit, jotka sisältävät Veeam Certified Engineer (VMCE)- ja Veeam Certified Architect -akkreditoinnit, todistetun palveluiden osaamisen monilla eri alustoilla sekä dedikoidun palveluhenkilöstön.

”Asiakkaiden ja it-toimittajien väliset suhteet kehittyvät siten, että yhä useampi asiakas hakee toimittajaa, joka osaa suositella kokeneita palvelukumppaneita, jotka voivat auttaa yritystä maksimoimaan sijoitetun pääoman tuoton ja luomaan räätälöityjä ratkaisuja yhä monimutkaisempiin IT-ympäristöihin”, sanoo Gilles Pommier, Veeamin kanavamyynnin johtaja EMEA-alueella. ”VASP-ohjelman lanseeraus tarjoaa kaksinkertaista hyötyä: se auttaa vastaamaan asiakkaiden tarpeisiin ja tarjoaa samalla kumppaneillemme uusia liiketoimintamahdollisuuksia. VASP-ohjelman lanseerauksella tarjoamme kumppaneille lisätukea Veeamin resurssien, NFR-lisenssien ja tietopääoman kautta. Siten he voivat erottua joukosta ja tarjota huomattavaa lisäarvoa asiakkaille. Samalla me autamme kumppaneita saamaan enemmän irti Veeamin ratkaisuista.”

”Olemme iloisia siitä, että meidät on valittu yhdeksi ensimmäisistä VASP-kumppaneista. Koemme tämän arvokkaana tunnustuksena sekä tekniselle osaamisellemme että yrityksen laajuisesta investoinneista Veeamin tekniikkaan seitsemän viime vuoden aikana”, sanoo System Professional yhtiön markkinointijohtaja Chris Moss. ”Veeam on meille keskeinen teknologiakumppani, sillä emme pelkästään tarjoa Veeamin käytettävyys- ja palautumisratkaisuja asiakkaillemme, vaan käytämme sen teknologiaa kattavasti omien konesaliemme pilvialustassa.”

”Yhteistyömme Veeamin kanssa on aina ollut menestyksekästä, ja olemme ylpeitä siitä, että meidät on valittu yhdeksi ensimmäisistä Veeam Accredited Service -kumppaneista,” Atean kumppanuuspäällikkö Børge Wilhelmsen sanoo. ”Korkealaatuisten palveluiden tarjoaminen asiakkaillemme on ensisijainen tavoitteemme, missä onnistumiseksi VASP-ohjelma tarjoaa meille lisätukea. Nykyisessä erittäin kilpaillussa kumppaniympäristössä on tärkeää erottua kilpailijoista, ja uusi Veeam-ohjelma auttaa meitä siinä sekä tarjoaa muita etuja.”

VASP-ohjelmaan liittymiseksi kumppani voi täyttää hakemuksen verkkolomakkeella.

Lisätietoja:

Joel Brandell, Cloudberry Communications
joel@cloudberry.se

Tietoja Veeamista

Veeam® ymmärtää, minkälaisia haasteita yritysten palveluiden katkottoman käytön tarjoaminen aiheuttaa (Always-On Enterprise™). Tähän vastatakseen Veeam on tuonut markkinoille Availability for the Always-On Enterprise™ -ratkaisun. Se auttaa organisaatioita täyttämään alle 15 minuutin palautumisaika- ja palautuspistevaatimukset (RTPO™) kaikille sovelluksille ja tiedoille uudenlaisella ratkaisulla, jonka avulla palautuminen on nopeaa ja joka suojaa tietojen menetykseltä. Lisäksi ratkaisu tarjoaa todennettua palautuvuutta, tietojen käsittelyä ja täyttä läpinäkyvyyttä. Veeam Availability Suite™, joka sisältää Veeam Backup & Replication™ -ratkaisun, tarjoaa moderneihin konesaleihin virtualisointi-, tallennus- ja pilviteknologiaa, joka auttaa organisaatioita säästämään aikaa, vähentämään riskejä ja alentamaan huomattavasti pääoman tarvetta sekä toimintakustannuksia. Samalla ratkaisu tukee Veeam-asiakkaiden nykyisiä ja tulevia liiketoimintatavoitteita.

Vuonna 2006 perustetulla Veeamilla on tällä hetkellä 45 000 ProPartner-kumppania ja yli 230 000 asiakasta ympäri maailman. Veeamin maailmanlaajuinen pääkonttori sijaitsee Baarissa Sveitsissä. Yrityksellä on toimipaikkoja ympäri maailman. Lisätietoja on osoitteessa https://www.veeam.com

Avainsanat: