Tiedotusvälineille 27.12.2004 Julkaistavissa heti Alppilan Autohuolto aloittaa valtuutettuna Mercedes-Benz -henkilöautohuoltoedustajana · Alppilan Autohuolto Oy aloittaa joulukuussa Mercedes-Benz - henkilöautojen huollon ja varaosamyynnin Veho Group Oy Ab on solminut Alppilan Autohuolto Oy:n kanssa sopimuksen Mercedes-Benz-henkilöautojen huoltoedustuksesta. Alppilan Autohuollon Mercedes-Benz-huoltotoiminnot käynnistyvät vuoden vaihteessa. Korjaamo varustetaan Mercedes-Benzin erikoistyökaluilla ja testerillä ja henkilöstölle tehdään valmistajan vaatimusten mukainen koulutusohjelma. Alppilan Autohuollossa on korjaamopinta-alaa noin 1400 neliötä, korjaamopaikkoja Mercedes-Benzille 9 kpl ja palvelevaa henkilökuntaa 15. Alppilan Autohuolto toimii keskustan tuntumassa Karjalankatu 2:ssa, Helsingissä. Lisätietoja: Taneli Hakkarainen, Alppilan Autohuolto, puh. 09-87704350, tane@alppilanautohuolto.fi Marko Suurnäkki, Alppilan Autohuolto, puh. 09-877 04 345 , marko@alppilanautohuolto.fi ja Markku Isoksela, Veho Group Oy, puh. 0105692624, markku.isoksela@veho.fi ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://wpy.waymaker.net/client/waymaker1/WOLReleaseFile.aspx?id=60937&fn=wkr0001.pdf