Dieter Zetsche ottaa vastuun myös Mercedes Car Groupista

·DaimlerChryslerin koko konsernin johtoon 1.1.2006 alkaen nimitetty entinen Chryslerin pääjohtaja Dieter Zetsche ottaa vastuun myös Mercedes Car Groupista ·Mercedes Car Groupin johtaja Eckhard Cordes jättää yhtiön elokuun lopussa 29 työvuoden jälkeen DaimlerChrysler AG:n johtokunnassa on tänään tehty seuraavat päätökset: Kuten aiemmin on ilmoitettu, Dieter Zetsche, 52, joka tällä hetkellä on Chrysler Groupin pääjohtaja, on nimitetty koko DaimlerChryslerin konsernin johtoon 1.1.2006 alkaen ja ottaa nyt vastuun myös vastuun Mercedes Car Groupista. Mercedes Car Groupin johtaja tohtori Eckhard Cordes, 54, jättää yhtiön elokuun lopussa. Tohtori Zetschen seuraajaksi Chryslerille nimitetty Thomas W. LaSorda, 51, ja Chryslerin uudeksi operatiiviseksi johtajaksi nimitetty Eric Ridenour, 47, ottavat tehtävänsä vastaan jo 1.9.2005 alkaen. Lisätietoja: Karin Bäcklund, Veho Group Oy Ab, tiedotuspäällikkö puh. 050 383 4490

Yrityksestä

Materiaalipankin aineisto on tarkoitettu ainoastaan median käyttöön ja se on tekijänoikeussuojattua. Veho hallitsee materiaalin tekijänoikeuksia. Materiaalin käyttö kaupalliseen tarkoitukseen ja muuhun levitykseen ei ole sallittua. Veho-konserni on Suomen johtava autokaupan konserni, joka toimii myös Baltiassa ja Ruotsissa. Veho perustettiin vuonna 1939 Mercedes-Benzin maahantuojaksi Suomeen. Tänä päivänä Vehon liiketoiminta koostuu sekä henkilöautojen että hyötyajoneuvojen maahantuonnista, vähittäismyynnistä ja huoltotoiminnasta.