Hienostuneita, urheilullisia ja käytännöllisiä huipputuotteita

• Tarjolla jälleen satoja räätälöityjä Mercedes-Benz-merkkituotteita
  • Mercedes-kellot ja laukut takaavat tyyliä ja luotettavuutta joka tilanteessa

Mercedes-Benz Collection 2014

Mercedes-Benz Collection –merkkituotevalikoima on vuonna 2014 laajempi kuin koskaan. Mercedes-Benzin ystäville ja käyttäjille on tarjolla on satoja räätälöityjä huipputuotteita suoraan autoilun sekä muoti- ja tuotesuunnittelun huipulta: kelloja, kyniä, asusteita, laukkuja, polkupyöriä sekä AMG-henkisiä oheistuotteita.

Mercedes-Benz Collection 2014 –esite on julkaistu yhdeksällä kielellä, muun muassa saksaksi, englanniksi, kiinaksi ja venäjäksi, ja sitä on saatavana parhaiten varustelluista Mercedes-Benz-liikkeistä. Esitteeseen ja tuotteisiin voi tutustua sekä esitteen ladata pdf-muodossa verkossa osoitteessa www.mercedes-benz-accessories.com/collection.

Kellot: aina ajan hermolla

Suosituimpiin Mercedes-Benz Collectionin tuotteisiin kuuluvat kellot, joiden valikoima on laajentunut uusilla vaihtoehdoilla. Tarjolla on esimerkiksi kronografinen, keraaminen miesten kello ajanottotoiminnolla. Kellotaulun halkaisija on 42 milliä, ja materiaalit ovat keramiikka ja ruostumaton teräs. Kello on vesitiivis 50 metriin saakka, ja koneistona on Quarz Ronda 5021.

Eri materiaalit yhdistyvät mielenkiintoisella tavalla naisille suunnittelussa Business in Style –rannekellossa, jossa on ruostumaton, kullan värinen teräsrunko sekä kullatut viisarit. Halkaisijaltaan 34-millinen kello perustuu Ronda 785 –kvartsikoneistoon, ja kello on valmistettu Sveitsissä.

Uusi tulokas Classic Line –kellovalikoimaan on miesten Classic Retro Gold –kronografi (249.90 euroa). Teräksisessä kellossa on ruusukullan sävyinen viimeistely, ajanottotoiminto ja erityisen kova kristallilasi. Ruskea vasikannahkaranneke on kuvioitu krokotiilinnahan sävyiseksi.

Laukut: täydellinen varuste matkoille ja golfkentille

Mercedes-Benz Collectionin laukkuvalikoimista kysytyimpiä tuotteita ovat Firelite Spinner –sarjan tuotteet, jotka on valmistanut Samsonite. Matka- ja vetolaukut ovat kevyitä, mutta äärimmäisen lujia ja kestäviä varusteita lyhyelle tai pitkälle matkalle. Laukkujen ominaisuuksiin kuuluvat joustavat matkatavaroiden kiinnitysnauhat, kangaspäällystetty tavaratilan jakaja, pehmeästi ja hiljaisesti liikkuvat pyörät sekä kolmenumeroinen TSA-lukkolaite.

Mercedesin merensinisiä matkalaukkuja saa kahdessa koossa. Lentokoneen matkatavarahyllylle mahtuva Firelite Spinner 55 on kooltaan 40 x 55 x 20 senttiä ja painaa ainoastaan 1,95 kiloa. Isomman Firelite Spinner 69 –laukun mitat ovat 47 x 69 x 29 cm ja paino 2,65 kiloa.

Mercedes-Benz-golfbägiin mahtuu 14 mailaa ja laukun kahdeksaan lokeroon runsaasti muuta tavaraa. Esimerkiksi juomille on oma lämpöeristetty lokeronsa. Laukussa on myös olkahihna ja avattava sadesuoja. Musta-valko-hopeisen golfbägin on Mercedes-Benzille valmistanut TaylorMade. Laukun materiaaleina käytetään polyesteria ja tekonahkaa.

Liitteenä Suomen ohjevähittäishinnasto.

Isot kuvat suoraan:

Veho-konsernin mediasivuja uudistetaan, ja toistaiseksi media-arkisto, tiedotteet ja pienet kuvat löytyvät osoitteesta www.cisionwire.fi/veho-group

Lisätietoja myös www.veho.fi ja www.mercedes-benz.fi ja http://media.daimler.com/.

Isot kuvat tehtaan sivuilta http://media.daimler.com/

Karin Bäcklund, Veho Group Oy Ab, tiedotuspäällikkö, puh. 010 569 2202, karin.backlund@veho.fi

Antti Junttonen, Mercedes-Benz henkilöautoryhmä, tuotepäällikkö, lisävarusteet, puh. 010-569 3713,

antti.junttonen@veho.fi