Ines Linesin edustaja, Matti Laukkanen, voitti Mercedes-Benz Trophyn Kulloossa

Mercedes-Benz Trophyn viisi yrityksille suunnattua alkukilpailua pelattiin Mercedes-Benz Kullo Golf Clubilla elokuussa. Jokaisesta alkukilpailusta selvisi yksi yritysjoukkue 29.8. pidettyyn finaaliin. Pelimuotona oli 18 reiän tasoituksellinen pistebogey-joukkuekilpailu. Finaalia piristi myös Minea Blomqvistin mukanaolo. Minea haastoi kaikki finalistit lähimmäs lippua kilpailun merkeissä. Tämän vuotisen Mercedes-Benz Trophyn voitti Matti Laukkanen, Ines Lines -yrityksestä. Voittaja pääsee edustamaan Suomea Pohjoismaiden joukkueessa maailmanlaajuisessa Mercedes-Benz Trophy-loppukilpailussa. Loppukilpailu pelataan Stuttgartissa, Mercedes-Benzin synnyinseuduilla Saksassa 22.-27.9.2005. Pohjoismaiden joukkueen nimi on Team Nordic ja siinä on yksi edustaja Suomesta ja kaksi Ruotsista. Kuvissa: Matti Laukkanen, Ines Lines ja Minea Blomqvist Mercedes-Benz Trophyn finaalissa 29.8.2005 Mercedes-Benz Kullo Golf Clubilla. Lisätietoja: Marisa Rantasila, markkinointipäällikkö, Veho Group Oy Ab,Mercedes-Benz henkilöautoyksikkö, puh. 050 553 4577 Karin Bäcklund, tiedotuspäällikkö Veho Group Oy Ab, puh. 050 383 4490

Yrityksestä

Materiaalipankin aineisto on tarkoitettu ainoastaan median käyttöön ja se on tekijänoikeussuojattua. Veho hallitsee materiaalin tekijänoikeuksia. Materiaalin käyttö kaupalliseen tarkoitukseen ja muuhun levitykseen ei ole sallittua. Veho-konserni on Suomen johtava autokaupan konserni, joka toimii myös Baltiassa ja Ruotsissa. Veho perustettiin vuonna 1939 Mercedes-Benzin maahantuojaksi Suomeen. Tänä päivänä Vehon liiketoiminta koostuu sekä henkilöautojen että hyötyajoneuvojen maahantuonnista, vähittäismyynnistä ja huoltotoiminnasta.