Kansallinen museoautopäivä ja Mercedes-AMG 50-vuotis juhlakiertue lauantaina 10.6.2017

.

Esitämme ystävällisen kutsun saapua tutustumaan Mercedes-Benz Klubin hienoihin klassikoihin vuosikymmenien varrelta ja samalla juhlistamaan AMG 50-vuotista historiaa uusilla AMG-malleilla ja unelma-autoilla.

Lauantaina 10.6. klo 10.00 Suomen Mercedes-Benz Klubin asiantuntija Anssi Juutilainen kertoo näyttelyn harvinaisimmista autoista sisällä myymälässä, suomalaisen historian omaavasta Mercedes-Benz ”Waxenbergerin” historiasta ja siitä miten auto liittyy AMG:hen sekä yksityisomistuksessa olevasta Mercedes-Benz 200  Cabriolet B Lang-mallista vuodelta 1936.

Näyttely on avoinna yleisölle klo 10-16 ja tapahtumassa on koeajettavissa Mercedes-AMG Dream Cars –kiertueen autot, mm. Mercedes-AMG E 63 , GLC 43 Cóupe ja GT S, sekä Mercedes-Benz SLC 200, E Coupe´ 400, GLE 500 e, S Coupe´400 ja C 300 Cabriolet.

Lisätiedot

Karin Bäcklund, Veho Oy Ab, yritys- ja brändiviestinnän päällikkö, puh. 050 3834490 karin.backlund@veho.fi

Pekka Koski, Veho Henkilöautot, lehdistöpäällikkö, puh. 0400 210 490, pekka.koski@veho.fi

Karin Bäcklund, yritys- ja brändiviestinnän päällikkö, Veho Oy Ab, karin.backlund@veho.fi puh. 050 3834490