Kiddy pyytää palauttamaan lastenistuimia

Kiddy pyytää palauttamaan lastenistuimia Kiddy-lastenistuinten valmistaja pyytää Kiddy-TopSafe-lastenistuinmallin ostaneita asiakkaita palauttamaan lastenistuimen takaisin jälleenmyyjille ennaltaehkäisevänä toimenpiteenä. Istuimia on myyty yhteensä 1650 kpl. Suomessa palautuspyyntö koskee 17 istuinta ja asiakkaita on jo pyydetty palauttamaan istuimet. Maaliskuusta 2003 marraskuuhun 2004 välillä myydyt Kiddy TopSafe -lastenistuimet on markkinoinut Sicartex, Opelin ja Mercedes-Benzin jälleenmyyjäverkostojen kautta. Syynä takaisinkutsuun on ISO-Fix -istuinten kiinnitysjärjestelmä, joka ei täysin vastaa turvallisuus-vaatimuksia ja istuin voi irrota onnettomuustilanteessa. Lisätietoja: Opel asiakaspalvelu 0800 523 060 Mercedes-Benz 010569 3668 Lisätietoja: Opel: Karl Mauer Tel.: +49 6142-772220, karl.mauer@de.opel.com Mercedes-Benz: Wolfgang Zanker Tel.: +49 711-17-75847, wolfgang.zanker@daimlerchrysler.com Hausanschrift: Geschäftsführer: Fuhrmannstr. 6 Jan-Stefan Würstl Registergericht: Hof HRB 3736 Fax (09281) 7080-21 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://wpy.waymaker.net/client/waymaker1/WOLReleaseFile.aspx?id=54320&fn=wkr0001.pdf