• Veho Oy Ab/

KORJAUS: Mercedes-Benz uutuudet esittäytyvät Alahärmän Power Parkin Power Truck Showssa 9.-10.8.2014

Power Truck Show järjestetään Alahärmän Power Parkissa 9.-10.8.2014. Näyttely on avoinna molempina päivinä klo 9.00-18.00.

Veho hyötyajoneuvojen osastolla on esillä kattava valikoima Mercedes-Benz uutuuksia. Kokonaan uusiutuneesta kuorma-automallistosta on esillä monipuolisiin tehtäviin soveltuvat ratkaisut.

Mika Auvisen uusi ”Highway Hero”

Ulkoalueella on esillä ”Highway Hero” eli Mercedes-Benz Actros 2551L eli Kuljetus Auvisen uusi amerikkalaiseen teemaan maalattu ja rakennettu säiliöauto. Teemana ovat rekat ja kuljettajat sekä musiikki. Autoon on maalattu kuljettajat Lisa Kelly ja suomalainen Juuso ”The Rebel” Lehtinen, joka ajaa rekkaa Yhdysvalloissa. Säiliöihin on kuvattu muusikot Johnny Cash ja ruotsalainen, Idols-voittaja, artisti Fredrik Lundman, ja useita rekkoja. Auton on maalannut Perttu Papunen, auton maalaus ja suunnittelu on toteutettu Ruotsissa Billackeringen i Mjölby AB :n tiloissa, yhdessä Fredrik Palmin kanssa. Auton rakentamisesta vastaa Hio-Mex Oy Tuusulassa. Sisustuksen on toteuttanut Verhoomo Prima, aitoon Diner-henkeen.

”Highway Heron” yhteistyökumppaneita ovat Hio-Mex Oy, Billackeringen i Mjölby AB, Design & Art

(Perttu Papunen), Verhoomo Prima, Bridgestone, Milcoa/Alcoa Wheels, Veho Hyötyajoneuvot, Mercedes-Benz, Hella, Örum ja Nordic Tank.

Hio-Mex Oy on tuusulalainen perheyritys, jolla on yli 35 vuotta kokemusta raskaankaluston lisävarusteista ja päällirakenteista. Toiminta jakaantuu kahteen alueeseen ajoneuvoteollisuudessa, sarjatavaraan ja uniikkeihin, räätälöityihin ratkaisuihin. Parhaita esimerkkejä sarjatavarasta ovat useille raskaan kaluston merkeille toimitetut asiakkaiden tarpeisiin suunnitellut, laadukkaat ratkaisut.

Mercedes-shopista voit tehdä hyviä messulöytöjä, valikoimaa on t-paidoista lasten autoratoihin ja kaikkea siltä väliltä. Tunnelmaa luo ja tietoa antaa jättimäinen mobiscreeni.

Lisätietoja;

Karin Bäcklund, tiedotuspäällikkö, Veho Group Oy Ab, puh. 010 569 2202, karin.backlund@veho.fi