Livelähetys uuden Mercedes-Benz Actrosin maailman ensi-illasta keskiviikkona 5.9.2018

Raskaan tieliikenteen haasteet ovat monimuotoisempia kuin koskaan aiemmin. Mercedes-Benz kuorma-autot keskittyy nyt erityisesti yhteen asiaan: kestävämpään, turvallisempaan ja tehokkaampaan kuljetusliikenteeseen tulevaisuudessa. Edelläkävijän innovaatiot hyödyttävät niin asiakasta, kuljettajia kuin yhteiskuntaakin. Uusi Mercedes-Benz Actros tuo tulevaisuuden tielle tänään.

Uusi Mercedes-Benz Actros ensiesitellään Berliinissä keskiviikkona 5.9.2018. Seuraa livelähetystä paikan päältä klo 18.30 Suomen aikaa osoitteessa: https://www.daimler.com/live4/en/

Jouni Kummala, myyntijohtaja, Veho Hyötyajoneuvot, jouni.kummala@veho.fi, puh. 0400 883 299

Avainsanat:

Yrityksestä

Materiaalipankin aineisto on tarkoitettu ainoastaan median käyttöön ja se on tekijänoikeussuojattua. Veho hallitsee materiaalin tekijänoikeuksia. Materiaalin käyttö kaupalliseen tarkoitukseen ja muuhun levitykseen ei ole sallittua. Veho-konserni on Suomen johtava autokaupan konserni, joka toimii myös Baltiassa ja Ruotsissa. Veho perustettiin vuonna 1939 Mercedes-Benzin maahantuojaksi Suomeen. Tänä päivänä Vehon liiketoiminta koostuu sekä henkilöautojen että hyötyajoneuvojen maahantuonnista, vähittäismyynnistä ja huoltotoiminnasta.