Maailma tarvitsee esikuvia www.esikuva.fi –internetpalvelu avautuu

• ”On suorastaan riski ostaa uusi auto, ellet ole koeajanut Mercedes-Benziä” –lause johdattelee uuteen palveluun • www.esikuva.fi on suunnattu jokaiselle uuden auton ostoa harkitsevalle

Mercedes-Benz avaa uudenlaisen Internet-palvelun huhtikuun alussa 2006. wwww.esikuva.fi -sivusto on suunnattu jokaiselle uuden auton ostoa harkitsevalle, ja sen ensisijaisena tavoitteena on toimia asiakkaiden tukena uuden auton hankinnassa. Mercedes-Benzin malleistaa palvelussa ovat aluksi edustettuina A- ja B-sarjat. ”On suorastaan riski ostaa uusi auto, ellet ole koeajanut Mercedes-Benziä”. Tällä ajatuksella toimivan sivuston ideana on antaa uuden auton ostajalle luokkansa paras vertailukohta, esikuva, jonka perusteella hän voi arvioida muita automerkkejä. Sivusto pitää sisällään mm. • auton ostajan opas • vertailurobotin joka mahdollistaa Mercedes-Benzin ja kilpailijoiden teknisten tietojen vertailun • mahdollisuuden varata koeajo • asiakkaiden koeajokertomuksia sekä • kysymyksiä ja vastauksia –osion liittyen mm. laatuun, hintaan ja varusteluun. Lisätietoja: Marisa Rantasila, markkinointipäällikkö, Veho Group Oy Ab, Mercedes-Benz henkilöautot, puh. 010 569 2622 Karin Bäcklund, tiedotuspäällikkö,Veho Group Oy Ab, puh. 010-569 2202