Maybach Pariisin autonäyttelyssä: helmiäisvalkoisena hohtava 57 S

• Maybach esittelee ensi kerran 57 S -mallinsa hohtavanvalkoisessa asussa. • Urheilullinen ja ylellinen loistomalli hehkuu helmiäisvärissä. • Micaa sisältävä väriseos muuttaa aavistuksen sävyään valon heijastuessa eri kulmista.

Maybach esittelee urheilullisen 57 S -mallin nyt 78. Pariisin kansainvälisessä autonäyttelyssä ensimmäistä kertaa upeassa helmiäisvalkoisessa asussa. Aiemmin tämä Maybachin itse ajamisesta kiinnostuneille asiakkaille luotu urheilullinen versio on ollut saatavilla vain yksiväriviimeisteltynä, mustana tai hopeisena. Hohtava uusi antiqua white -viimeistely korostaa huippuluokan sedanin poikkeuksellista suorituskykypotentiaalia. Maybach 57 S ¬-mallin valkoinen pinta saadaan aikaan kokeneiden asiantuntijoiden lisäämillä tavanomaista useammilla käsittelykerroksilla. Maalipinnassa on kerroksia itse asiassa liki kaksi kertaa enemmän kuin tavanomaisissa loistoautoissa. Maalipinnan värisävykin sekoitetaan kahdesta eri väristä. Seos sisältää micaa, joka osaltaan heijastavana materiaalina vastaa valkoisena hohtavan Maybach 57 S -mallin ainutlaatuisesta helmiäisviimeistelystä. Pinnan loisteen sävy vaihtelee hieman siitä heijastuvan valon kulmasta riippuen. Erityisen kirkkaana pinta loistaa auringonpaisteessa. Maalikerroksen levitetään pääosin käsityönä. Pinnan kestävyyttä varmistavat useat lisäkerrokset kirkaslakkaa. Antiqua white -viimeistely on saatavilla Maybach 57 S -malliin asiakkaan toivomuksesta. Perinteikkään saksalaisen loistoautomerkin valikoimassa on asiakkaalle kaikkiaan yli kaksi miljoonaa mahdollisuutta valita täysin yksilöllinen Maybachinsa. Tiedotteeseen liittyviä kuvia osoitteista: www.mercedesmedia.fi käyttäjätunnus: mercedes salasana: press tai www.media.daimlerchrysler.com (vaatii rekisteröitymisen). Lisätietoja: Karin Bäcklund, Veho Group Oy Ab, tiedotuspäällikkö puh. 010-569 2202