Meet Mercedes DIGITAL alkaa tänään kello 15:00

• Ensimmäinen lähetys tänään maanantaina klo 15:00 Suomen aikaa
  • Seuraava lähetys keskiviikkona 27.5.2020 klo 15:00
  • Kanava toimii Mercedes me- median applikaation tai osoitteen media.mercedes-benz.com/meetmercedesdigital kautta
  • Kaikki lähetykset katsottavissa jälkikäteen samoista osoitteista

Mercedes-Benz laajentaa lehdistöviestintäänsä käynnistämällä uuden uutislähetyksen kaltaisen työkalun nimeltään Meet Mercedes DIGITAL (MMD). Syventävää tietoa tarjotaan mm. uusista teknisistä innovaatioista, tulevista tuotteistamme ja Daimler AG:n tuoreimmista kuulumisista. Ohjelmajaksot rakentuvat studiossa käytävien keskusteluiden ja digitaalisesti toteutettujen tehdas- ja testialuevierailuiden ympärille. MMD on viikoittain toistuva ohjelmasarja, joka tulee tarjoamaan tuoretta Daimler ja Mercedes-Benz tietoutta laajalla kattauksella.

Ohjelmasarja alkaa tänään maanantaina

Ensimmäisessä jaksossa Daimler AG:n pääjohtaja Ola Källenius kertoo mm. Mercedes-Benzin kunnianhimoisista tavoitteista kohti hiilidioksidineutraalia auto- ja akkutuotantoa ja tuotantoketjun hallinnasta koronaviruksen aiheuttamassa uudessa toimintaympäristössä. Ohjelmassa esitellään myös ensimmäistä kertaa medialle Kamenzin akkutehtaan toimintaa.

Seuraava lähetys on vuorossa jo keskiviikkona 27.5. Silloin vuorossa on uuden Mercedes-Benz E-sarjan Coupé- ja Cabriolet-mallien maailman ensiesittely.

Kaikki lähetykset ovat myös jälkeenpäin katsottavissa Mercedes me median tai osoitteen media.mercedes-benz.com/meetmercedesdigital kautta.

Pekka Koski, Veho Henkilö- ja pakettiautot, lehdistöpäällikkö, puh. 0400 210 490, pekka.koski@veho.fi