Mega-Auto Oy laajentaa toimintaansa Porvooseen

• Lahtelainen autoalan yritys Mega-Auto Oy ostaa porvoolaisen Autotalo Grönqvist Bilhuset´in liiketoiminnot, sisältäen Citroën-, Honda- ja Mercedes-Benz -edustukset. • Lahdessa Mega-Auton edustuksiin kuuluvat BMW-, Chrysler-,Citroën- Honda-, Jeep-, Mercedes-Benz -, Mini-, sekä Mitsubishi – henkilöautot. • Mega-Auton toiminta jatkuu Porvoossa nykyisissä tiloissa samoilla edustuksilla. Myös Huoltopalvelu J. Holmberg Oy Ab jatkaa Mercedes-Benz-hyötyajoneuvojen huoltotoimintoja entisissä tiloissa.

Mega-Auto Oy Lahdessa on perustettu 1988. Yrityksen perustivat Seesvaaran ja Suontaman perheet ja se on edelleen samassa, vakavaraisessa omistuksessa oleva autoliike. Mega-Auto Oy:n budjetoitu liikevaihto ensi vuodelle Lahdessa on noin 50 miljoonaa euroa. Henkilökuntaa Mega-Autolla on Lahdessa 55 henkilöä. Mega-Auton toiminta jatkuu Porvoossa nykyisissä tiloissa samoilla edustuksilla kuin aiemmin, Citroën-, Mercedes-Benz- ja Honda-henkilöautot. Tarkoituksena on kasvaa ja kehittyä vahvana autokauppiaana, nyt myös Porvoon alueella tammikuusta alkaen. Autotalo Grönqvist Bilhuset toimitusjohtajalla Marcus Grönqvistillä on mittava kokemus autoalalta, jo vuodesta 1970 Vehon merkkien parissa. Löydettyään nyt hyvän ratkaisun, joka parhaiten sopii sekä asiakkaille että henkilökunnalle, Marcus Grönqvist on jäämässä eläkkeelle, 36 vuoden uran jälkeen. ”Tämän päivän hyvä asiakaspalvelu sekä tulevaisuuden haasteet edellyttävät riittäviä resursseja, joita tällä omistajan vaihdoksella saavutetaan”, Marcus Grönqvist vahvistaa. Lisätietoja: Tapani Suontama, Mega-Auto Oy, toimitusjohtaja puh. 0500-491 642 Marcus Grönqvist, Autotalo Grönqvist Bilhuset, toimitusjohtaja, puh. 0400-810 270.