MERCEDES-BENZ -MERKKISIÄ AUTOJA TAPPARALLE

Tiedotusvälineille 20.8.2003 Julkaisuvapaa heti MERCEDES-BENZ -MERKKISIÄ AUTOJA TAPPARALLE * Veho Oy Ab:n ja Tapparan yhteistyö jatkuu * Autojen luovutus Tampereen Vehossa 19.8.2003 * Kalustossa A-sarjan autoja, C-sarjan Sportcoupe ja Vito Veho Oy Ab ja Tappara ovat solmineet yhteistyösopimuksen kausille 2003- 2004 ja 2004-2005. Mahdollisille lisäkausille Veholla on optio. Yhteistyö koskee Mercedes-Benz-merkkisiä autoja. Tampereen Vehossa luovutettiin 19.8.2003 Mercedes-Benz A 140 L -autoja mm. toimitusjohtaja Mikko Leinoselle, myyntineuvottelija Tomi Karppiselle ja pelaaja Matthieu Descoteaux´ille, C 180 K Sportcoupe markkinointijohtaja Ronald Grönlundille ja Mercedes-Benz Vito 108 CDI huoltaja Jarmo Männistölle. Mahdolliselle joukkueen lisävahvistuksille tullaan myös luovuttamaan Mercedes-Benz -merkkinen auto. Veho Oy Ab ja Tappara ovat olleet jo vuosia tehneet yhteistyötä ja viime kauden mestaruus oli huipentuma pitkälle yhteistyölle. Viime kauden mestaruuden kunniaksi päätettiin hankkia kalustoon Mercedes-Benz - merkkisiä autoja. Tapparan myyntijohtaja Ronald Grönlund ja myyntipäällikkö Matti Hakala ovat erittäin tyytyväisiä nyt syntyneeseen, uudistuneeseen, yhteistyösopimukseen. "Mercedes-Benzin vahva merkkimielikuva vahvistaa yhteistyötämme teillä ja jäillä", toteaa myyntipäällikkö Matti Hakala Tampereen Vehosta. Tiedotteeseen liittyviä kuvia osoitteesta: (jos kuvat ehtivät tiistai- iltapäivällä jakeluun.) www.mercedes-benz.fi henkilöautot/lehdistö käyttäjätunnus: mercedes salasana: press Lisätietoja: Myyntipäällikkö Matti Hakala, Veho Oy Ab, puh. 010 569 3002 Markkinointijohtaja Ronald Grönlund, Tappara, puh. 0400-418 021. ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/08/20/20030820BIT00380/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/08/20/20030820BIT00380/wkr0002.pdf