Mercedes-Benz ja Polar Electro Go Outdoor kiertueella Lapin hiihtokeskuksissa.

Mercedes-Benz ja Polar Electro Go Outdoor kiertueella Lapin hiihtokeskuksissa. · Kiertue käynnistyy 12.11.2004 hiihtokauden avajaisissa Rukalta. · Huippumerkit Lapin tuntureilla viitenä eri ajankohtana hiihtokauden aikana. Polar Electro Oy ja Mercedes-Benz solmivat viime kesänä yhteistyösopimuksen, joka liittää Polar Electron yritysautohankinnat ja modernit vapaa-ajan tapahtumat saumattomasti yhteen. Tulevan hiihtokauden Go Outdoor tapahtuma on hyvä esimerkki siitä kuinka kaksi huippumerkkiä kohtaavat toisensa elämyksellisessä ympäristössä. Go Outdoor -kiertue käynnistyy ensi viikonloppuna Rukan hiihtokauden avajaisilla 12.-13.11.2004. Mukana kiertueella ovat Polar AXN tuoteperhe ja Mercedes-Benz -henkilöautot. Kevättalvella kiertue jatkuu Pyhällä 29.-30.1.2005 ja Ylläksellä 19.-20.2. ja palaa Rukalle Pääsiäiseksi 24.-28.3.2005 ja Vapuksi 30.4.-1.5. Kiertueella koettavissa on Mercedes-Benzin uusinta autokalustoa sekä Polarin uudet AXN rannetietokonemallit. Uuden A-sarjan lisäksi kiertueella nähdään Mercedes-Benzin laajan 4Matic nelivetomalliston kaksi myydyintä mallia; C- ja M-sarja. Autot ovat näkyvillä tapahtumissa ja muutamissa kohteissa myös koeajettavissa. Mercedes-Benz on näkyvästi mukana myös Radio Novan Nova Club Tunturissa -tapahtumapromootiossa. Sekä Polar Electron että Mercedes-Benzin korkeat laatuvaatimukset ja urheilulliset tuotemerkit täydentävät hyvin toisiaan. Mercedes-Benzin tunnuslause "Vakiona Voima" ja Polarin vastaava motto "Measures everything but guts" sopivat molemmat hyvin kuvaamaan merkkien urheilullista luonnetta. Lehdistökuvia osoitteesta: www.mercedes-benz.fi mercedes-maailma lehdistö käyttäjätunnus: mercedes salasana: press Infokanava, materiaalipankki, näyttelyt ja tapahtumat Lisätietoja: Marisa Rantasila, Veho Group Oy Ab, markkinointipäällikkö, puh. 050-5534577 Mika Hämäläinen, Polar Electro Finland Oy, myyntijohtaja, puh. 040-5222666 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Observer Tiedotepalvelu, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/11/10/20041110BIT20070/wkr0001.pdf