Mercedes-Benz On the Road 2013 -kiertue, 28.5.-19.6.2013

• Mercedes-Benz Arocs
  • Mercedes-Benz Actros

Mercedes-Benzin uutuudet kiertueella

Mercedes-Benz On the Road 2013 -kiertue vie valtakuntaan kaikki Mercedes-Benzin raskaan kuorma-automalliston uutuudet. Kiertue käynnistyy Kuljetus 2013 -näyttelyn jälkeisellä viikolla tiistaina 28.5.2013 Espoon KehäVehosta ja päättyy kesäkuussa 19.6.2013 Kouvolaan Veho Hyötyajoneuvojen toimipisteeseen.

ti 28.5 Espoo           KehäVeho, Lommilanrinne 3

ke 29.5 Raasepori   Veho Hyötyajoneuvot, Teknikontie 17, Tammisaari

to 30.5 Turku           Veho Hyötyajoneuvot, Loukinaistentie 10, Lieto

pe 31.5 Pori             Veho Hyötyajoneuvot, Korjaamonkatu 3

ma 3.6 Tampere     Veho Hyötyajoneuvot, Jasperintie 1, Pirkkala

ti 4.6 Lahti                Veho Hyötyajoneuvot, Kasaajankatu 8

ke 5.6 Jyväskylä      Veho Hyötyajoneuvot, Kuormaajantie 55

to 6.6 Seinäjoki        Veho Hyötyajoneuvot, Puuhaajantie 1, Hyllykallio

pe 7.6 Vaasa           Veho Hyötyajoneuvot, Rantamaantie 37

la 8.6 Kokkola          Veho Hyötyajoneuvot, Indolantie 2

ma 10.6 Rovaniemi Veho Hyötyajoneuvot, Teollisuustie 9

ti 11.6 Oulu              Veho Hyötyajoneuvot, Kaarnatie 32

ke 12.6 Kajaani       Veho Hyötyajoneuvot, Syväojankatu 5

to 13.6 Iisalmi          Autotalo Hartikainen, Marjahaankierto 11

pe 14.6 Kuopio        Veho Hyötyajoneuvot, Takojantie 24, Toivala

ma 17.6 Joensuu    Veho Hyötyajoneuvot, Pamilonkatu 31

ti 18.6 Lappeenranta   Veho Hyötyajoneuvot, Terminaalinkatu 27

ke 19.6 Kouvola      Veho Hyötyajoneuvot, Savonsuontie 8, Kuusankoski

Ma-pe klo 9-17, la 9-15

Kiertueella olevat autot.:

-          Mercedes-Benz Antos 1830L 4x2 Euro VI -jakeluauto, keskipitkällä M ClassicSpace -ohjaamolla, täysilmajousituksella, 8-vaihteisella Mercedes PowerShift 3 G140-8 -täysin automatisoidulla vaihteistolla ja Fokorin kokosivuaukeavalla umpikorilla.

-          Mercedes-Benz Arocs 2651 6x4 Euro VI -puutavarayhdistelmä, tasalattiaisella BigSpace-ohjaamolla, 16 -vaihteisella Mercedes PowerShift 3 G280-16 -täysin automatisoidulla vaihteistolla, Alucarin puuvarustuksella, Logliftin nosturilla ja Jykin perävaunulla.

-          Mercedes-Benz Arocs 3251 8x4 Euro VI -kasettiyhdistelmä, pitkällä L ClassicSpace -ohjaamolla, 16-vaihteisella Mercedes PowerShift 3 G280-16 -täysin automatisoidulla vaihteistolla, Ajardoksen ja ELG:n päällirakenteilla ja Jykin perävaunulla.

-          Mercedes-Benz Actros 1845LSnr 4x2 -puoliperävaunuyhdistelmä, tasalattiaisella GigaSpace-ohjaamolla, täydellisellä turvallisuus- ja mukavuusvarustelulla, 12-vaihteisella Mercedes PowerShift 3 G211-12 -täysin automatisoidulla vaihteistolla ja PPC:llä eli alykkäällä ja ennakoivalla vakionopeussäätimellä.

-          Mercedes-Benz Actros 2551L 6x2 moduuliyhdistelmä, tasalattiaisella StreamSpace-ohjaamolla, 12-vaihteisella Mercedes PowerShift 3 G281-12 -täysin automatisoidulla vaihteistolla, PPC:llä eli alykkäällä ja ennakoivalla vakionopeussäätimellä ja Närkon kokosivuaukeavalla umpikorilla sekä dollyllä ja siihen kytketyllä Närko-puoliperävaunulla.

Lisäksi kiertueella pääsee tutustumaan mukana kulkevaan Sprinter-retkeilyautoon ja koko maan kattavaan Veho hyötyajoneuvot -verkostoon.

Kaikissa kiertueen kuorma-autoissa on kokonaistaloudellisuutta parantava FleetBoard-telematiikkajärjestelmä sekä kuljettajan ajotapaa tarkkaileva FleetBoard EcoSupport. Myös näihin pääsee tutustumaan kiertueella.

Upea,

Veho-konsernin mediasivuja uudistetaan, ja toistaiseksi media-arkisto, tiedotteet ja pienet kuvat löytyvät osoitteesta www.cisionwire.fi/veho-group

Lisätietoja myös www.mercedes-benz.fi, www.vehotrucks.fi, www.veho.fi ja http://media.daimler.com/.

Isot kuvat tehtaan sivuilta http://media.daimler.com/

Karin Bäcklund, Veho Group Oy Ab, tiedotuspäällikkö, puh. 010 569 2202, karin.backlund@veho.fi