Mercedes-Benz Vansin kokonaisvaltainen ratkaisu tulevaisuuden kaupunkiliikkumiseen: livelähetys maanantaina 10.9.2018

Henkilö- ja tavaraliikenneala on parhaillaan läpikäymässä pysyvää muutosta, erityisesti digitalisoinnin seurauksena. AdVANce -toimintastrategian myötä Mercedes-Benz Vans on osa tätä kehitystä.

Kokonaisvaltainen liikkuvuusratkaisu ensiesitellään Kööpenhaminassa maanantaina 10.9.2018. Seuraa livelähetystä paikan päältä klo 14.00 Suomen aikaa osoitteessa: https://www.daimler.com/live5/en/

Jani Tolonen, myyntijohtaja, Veho Hyötyajoneuvot, jani.tolonen@veho.fi, puh. puh. 040 0937 733

Avainsanat:

Yrityksestä

Materiaalipankin aineisto on tarkoitettu ainoastaan median käyttöön ja se on tekijänoikeussuojattua. Veho hallitsee materiaalin tekijänoikeuksia. Materiaalin käyttö kaupalliseen tarkoitukseen ja muuhun levitykseen ei ole sallittua. Veho-konserni on Suomen johtava autokaupan konserni, joka toimii myös Baltiassa ja Ruotsissa. Veho perustettiin vuonna 1939 Mercedes-Benzin maahantuojaksi Suomeen. Tänä päivänä Vehon liiketoiminta koostuu sekä henkilöautojen että hyötyajoneuvojen maahantuonnista, vähittäismyynnistä ja huoltotoiminnasta.