Mercedes-Benz yhteistyöhön Polar Electron kanssa

Mercedes-Benz yhteistyöhön Polar Electron kanssa · Polar Electro ja Mercedes-Benz ovat solmineet yhteistyösopimuksen toukokuussa 2004 · Mercedes-Benz A-, C- ja E-sarjan autot Polarin yritysautoiksi, uusi kalusto esitellään yhdessä uusien huipputuotteiden Polar AXN Outdoor-tietokoneitten kanssa Polar Electro ja Mercedes-Benz ovat solmineet yhteistyösopimuksen, joka koskee sekä Polar Electron yritysautohankintoja että näiden kahden huippumerkin yhteistyötä erilaisissa, mm. urheilutapahtumissa. Sekä Polar Electro että Mercedes-Benzin korkeat laatuvaatimukset ja urheilulliset tuotemerkit täydentävät näin hyvin toisiaan. Mercedes- Benzin tunnuslause "Vakiona Voima" ja Polarin vastaava motto "Measures everything but guts" sopivat molemmat hyvin kuvaamaan merkkien urheilullista luonnetta. Uutuustuote Polar AXN esitellään ensi kertaa 9.6. Vantaankoskella. Tilaisuudessa on mukana yrityksen uusinta autokalustoa, Mercedes-Benz A-, C- ja E- sarjan henkilöautoja. Polar, joka edustaa äärimmäistä kotimaista laatukäsitettä, luottaa myös ajoneuvovalinnoissaan parhaaseen mahdolliseen laatuun ja mielikuvaan. Polar AXN:n lanseeraustilaisuudessa ovat esillä myös muut Mercedes-Benz -mallit, kuten SL-, CLK- ja SLK- sarjan autot sekä maastossa viihtyvä ML-sarja. Lisätietoja: Ville Silvennoinen, Veho Group Oy Ab, myyntipäällikkö, puh. 050-336 0045 Mika Hämäläinen, Polar Electro Finland, myynti- ja markkinointijohtaja, puh. 040-5222666 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/06/09/20040609BIT00220/wkr0001.pdf

Yrityksestä

Materiaalipankin aineisto on tarkoitettu ainoastaan median käyttöön ja se on tekijänoikeussuojattua. Veho hallitsee materiaalin tekijänoikeuksia. Materiaalin käyttö kaupalliseen tarkoitukseen ja muuhun levitykseen ei ole sallittua. Veho-konserni on Suomen johtava autokaupan konserni, joka toimii myös Baltiassa ja Ruotsissa. Veho perustettiin vuonna 1939 Mercedes-Benzin maahantuojaksi Suomeen. Tänä päivänä Vehon liiketoiminta koostuu sekä henkilöautojen että hyötyajoneuvojen maahantuonnista, vähittäismyynnistä ja huoltotoiminnasta.