Mercedes-Benzin uutuudet esillä MB EXPOssa 8.9.2012

• Mukana myös Concept Style Coupe´ konseptiauto
      • Vapaa pääsy

Mercedes-Benz EXPO Helsingin Jäähallissa

Helsingin Jäähallissa esittäytyy laaja Mercedes-Benz -henkilöautomallisto lauantaina 8.9.2012 klo 10-18. Tilaisuuteen on vapaa pääsy. Tilaisuudessa on päätähtenä uusi Mercedes-Benz A-sarja, joka juhlii Suomen ensiesittelyään. Auto on myös koeajettavissa Jäähallin ulkopuolella koeajoalueella. Tapahtuma on tarkoitettu koko perheelle, siellä voi tutustua autouutuuksiin ja viihtyä monipuolisen ohjelman parissa, josta vastaavat mm. Hevisaurus, Haloo Helsinki!, Jannika B, Tomi Björck ja HIFK.

Uuden A-sarjan lisäksi messuilla esitellään myös ensimmäistä kertaa Suomessa kokonaan uudistunut GL-sarja ja CLS Shooting Brake, jotka tulevat Suomen markkinoille vasta syksyn aikana.

Concept Style Coupé ennakoi A-sarjan kasvua

Mercedes-Benz esitteli keväällä Pekingin Auto China 2012 –autonäyttelyssä provokatiivisen rohkean ja maskuliinisen Concept Style Coupé –mallin. Nyt mallin voi nähdä MB EXPOssa. Auto on lähes tuotantovalmis. Kuperien ja koverien pintojen muotoilu, timanttihohtoinen etusäleikkö ja Alubeam-erikoisulkoväri takaavat mallille täysin omintakeisen ulkonäön. Kehyksettömistä sivuikkunoista puuttuvat B-pilarit, ja laaja panoraamakatto valaisee koko matkustamon.

Klassikot ja AMG

Teemaosastoilla ovat esillä myös Mercedes-klassikot eri vuosikymmeniltä ja AMG-malllisto.

Yhteistyökumppanit

Yhteistyökumppaneina messuilla ovat mm. Valmet Automotive, Amex, Mobil, Continental, Neste Oil, OP-Pohjola, Webasto, Defa, IF, Bang & Olufsen, Schwartzkopf 3Dimension, Kullo Golf Club, Jan Forsell Golf Academy, Kaleva Travel ja HIFK.

Lisätietoja

Veho Group Oy Ab, tiedotuspäällikkö Karin Bäcklund, puh. 050 383 4490, karin.backlund@veho.fi