Mika Häkkisen tähdittämä TV-mainos palkittiin Frankfurtissa

Tiedotusvälineille 3.10.2003 Julkaistavissa heti Mika Häkkisen tähdittämä TV-mainos palkittiin Frankfurtissa · "Typisch Mika" Mercedes-Benz C-sarjan 4Matic TV-mainos palkittiin Frankfurtissa 27.9.2003 · vdw award 03 on saksalaisen elokuvamainonnan tuottajien myöntämä palkinto · Reino Helismaan "Reilun Pojan Ralli" palkittiin parhaana musiikkina Frankfurtissa järjestettiin lauantaina 27.9.2003 palkintojenjakotilaisuus, jossa Mercedes-Benz C-sarjan 4Matic TV-mainos palkittiin parhaana vdw award 03 -palkinnolla. Association of German Advertising Film Producers (VDW) on saksalainen elokuvamainonnan tuottajien järjestö ja kilpailun järjestäjä. Kilpailun juryyn kuuluu elokuvatuottajia, mainostoimistoja, liike-eläman edustajia ja erikoisasiantuntijoita. Palkintoja jaetaan elokuvamainonnan 14 eri osa-alueella. Palkinnot jaettiin nyt toisen kerran. Mercedes-Benz C-sarjan 4Matic mainoksessa esiintyvät Mika Häkkinen, Erja Häkkinen ja Hugo-poika. Filmi on kuvattu kesällä 2002 suomalaisessa maisemassa ja sen taustalla soi Reino Helismaan säveltämä "Reilun Pojan Ralli". Frankfurtissa palkintojenjakotilaisuudessa paikalla oli myös Markku Helismaa, joka edustaen Reino Helismaan perikuntaa toi Suomeen palkinnon parhaana palkitun mainosfilmin musiikista, "Reilun Pojan Rallista". Lisätietoja: www.dvw-award.de Karin Bäcklund, tiedotuspäällikkö, Veho Group Oy Ab, puh. 010 569 2202 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/03/20031003BIT00420/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/03/20031003BIT00420/wkr0002.pdf