Nimityksiä Veho Henkilöautoissa ja Veho Hyötyajoneuvoissa 1.6.2015

.

Insinööri Kari Halonen (46) on nimitetty Veho Henkilöautojen huoltojohtajaksi vastuualueenaan Veho Henkilöautojen huoltotoiminnot. Hän siirtyy uuteen tehtävään Veho Hyötyajoneuvojen huoltojohtajan tehtävästä. Halonen raportoi Veho Henkilöautojen johtaja Petri Aarniolle.

KTM Ilkka Virtanen (34) on nimitetty Veho Henkilöautojen kehitysjohtajaksi vastuualueinaan Veho Henkilöautot-liiketoiminnan strategiset kehityshankkeet, rahoitusmyynti, vakuutusyhtiöyhteistyö sekä Sixt-liiketoiminnot. Hän siirtyy uuteen tehtävään Vehon henkilöautoverkoston huoltojohtajan tehtävästä. Virtanen raportoi Veho Henkilöautojen johtaja Petri Aarniolle.

Tradenomi Katja Sepponen (39) on nimitetty Citroën-markkinointipäälliköksi ja tradenomi Kasper Jansson (34) Mercedes-Benz henkilöautojen markkinointipäälliköksi.

Insinööri Rami Ainiala (45) on nimitetty Veho Hyötyajoneuvojen huoltojohtajaksi vastuualueenaan Veho Hyötyajoneuvojen huoltotoiminnot. Hän siirtyy uuteen tehtävään Mercedes-Benz kuorma-autojen myyntijohtajan tehtävästä. Ainiala raportoi Veho Hyötyajoneuvojen johtaja Juha Ruotsalaiselle.

BBA Jouni Kummala (35) on nimitetty Veho Hyötyajoneuvojen myyntijohtajaksi vastuualueenaan Mercedes-Benz kuorma-autojen maahantuonti- ja myyntiprosessi kokonaisuudessaan. Hän siirtyy uuteen tehtävään Mercedes-Benz kuorma-automaahantuonnin myynnin kehityspäällikön tehtävästä. Kummala raportoi Veho Hyötyajoneuvojen johtaja Juha Ruotsalaiselle.

Petri Aarnio, johtaja, Veho Henkilöautot, puh. 040-7541440, petri.aarnio@veho.fi

Juha Ruotsalainen, johtaja, Veho Hyötyajoneuvot, puh. 0500-204081, juha.ruotsalainen@veho.fi