Nimityksiä Veho Hyötyajoneuvoissa 1.11.2016 alkaen

Jouni Kummala (36) on nimitetty Veho Hyötyajoneuvojen myyntijohtajaksi vastuualueenaan Fleet-myynti. Uuteen tehtävään hän siirtyy Mercedes-Benz-kuorma-autojen myyntijohtajan tehtävästä. Hän raportoi Veho Hyötyajoneuvojen johtaja Juha Ruotsalaiselle. Kummalan osastolle siirtyvät samassa yhteydessä myyntipäälliköt Sami Hallikainen ja Panu Lahtinen, jotka ovat tehneet jo aiemmin Fleet-myyntiä osana pakettiautojen maahantuontia.

Tomi Tiittanen (42) on nimitetty Veho Hyötyajoneuvojen myyntijohtajaksi vastuualueenaan Mercedes-Benz-kuorma-autojen maahantuonti, myynti ja markkinointi. Tiittanen siirtyy tehtävään Volvo Groupilta. Hän raportoi Veho Hyötyajoneuvojen johtaja Juha Ruotsalaiselle.

Juha Ruotsalainen, johtaja, Veho Hyötyajoneuvot, puh. 0500-204 081,
juha.ruotsalainen@veho.fi

Yrityksestä

Materiaalipankin aineisto on tarkoitettu ainoastaan median käyttöön ja se on tekijänoikeussuojattua. Veho hallitsee materiaalin tekijänoikeuksia. Materiaalin käyttö kaupalliseen tarkoitukseen ja muuhun levitykseen ei ole sallittua. Veho-konserni on Suomen johtava autokaupan konserni, joka toimii myös Baltiassa ja Ruotsissa. Veho perustettiin vuonna 1939 Mercedes-Benzin maahantuojaksi Suomeen. Tänä päivänä Vehon liiketoiminta koostuu sekä henkilöautojen että hyötyajoneuvojen maahantuonnista, vähittäismyynnistä ja huoltotoiminnasta.