Pertti Nieminen johtajaksi Tampereen toimipisteeseen

Pertti Nieminen on nimitetty 14.3.2005 alkaen johtajaksi Tampereen toimipisteeseen. Nykyiseen tehtäväänsä Nieminen siirtyi Tampereen MetroAuto Oy:stä, jossa hän toimi autotalojen toimitusjohtajana. Veho-konserni on Suomen suurin autoalan yritys. Veho Group Oy Ab toimii Mercedes-Benz-, Maybach- ja smart-henkilöautojen, Mercedes-Benz –hyötyajoneuvojen, Setra-linja-autojen sekä Mitsubishi Canter –paketti- ja kuorma-autojen maahantuojana. Veho Groupin tytäryhtiöistä Auto-Bon Oy tuo maahan Citroen-henkilö- ja tavara-autoja, ja Vemic Auto Oy Ab Mitsubishi-henkilöautoja. Veho Oy Ab on konserniin kuuluva täyden palvelun vähittäisautokauppaketju, joka konsernin maahantuomien merkkien lisäksi toimii Honda-henkilöautojen jälleenmyyjänä. Veho-konsernissa työskentelee yli 1500 henkilöä ja vuoden 2004 liikevaihto oli lähes 900 miljoonaa euroa. Lisätietoja: Pertti Nieminen, Autotalon johtaja, Veho Tampere, puh. 010 569 3070