• Veho Oy Ab/

S 63 AMG Coupé -huippumallin huutokaupalla kerätäänvaroja amfAR-säätiölle ja AIDSin vastaiselle työlle

• Mercedes-Benz ja AMG ovat vahvasti esillä 67. Cannesin filmifestivaaleilla.
  • Tänään huutokaupattava S 63 AMG Coupé kerää varoja AIDS-kampanjoille.

Mercedes-Benz ja Mercedes-AMG esittäytyvät Cannesissa

Mercedes-Benz ja Mercedes-AMG ovat jälleen näyttävästi mukana filmi- ja elokuva-alan vuoden suurimmassa ja tärkeimmässä tapahtumassa, Cannesin filmifestivaaleilla. Sunnuntaina päättyvät juhlat huipentuvat Mercedesin osalta tänään, kun hyväntekeväisyyshuutokaupassa etsitään uutta omistajaa Daimlerin lahjoittamalle S 63 AMG Coupélle.

Cinema Against AIDS –gaalajuhlan yhteydessä Hotel du Cap-Eden-Rocissa huutokaupattavasta AMG:n huippumallista saatavilla tuloilla tuetaan amfAR-säätiön toimintaa. Säätiö on tehnyt AIDSin vastaista kansanvälistä työtä vuodesta 1985 lähtien.

Auton esittelee osallistujille F1-kuljettaja ja säätiön yhteistyökumppani Lewis Hamilton, joka on myös luvannut perehdyttää huutokaupan voittajan auton säätöihin ja hienouksiin. Apu voi ollakin tarpeen, sillä suorituskykyisen urheilullisen auton voimantuotosta vastaa 5,5 litran V8-kaksoisturbomoottori 430 kW:n (585 hv) teholla ja 900 Nm huippuväännöllä. Perehdytys tapahtuu Monacon F1 Grand Prix -kisan yhteydessä tulevana viikonloppuna, ja auto luovutetaan uudelle omistajalleen myöhemmin AMG:n päätoimipaikassa Affalterbachissa.

Cinema Against AIDS –gaalassa esittäytyy lisäksi SL 63 AMG 2LOOK –erikoismalli. S 63 AMG Coupé on yleisön nähtävissä myös koko festivaalin ajan Croisettessa hotelli InterContinental Carltonin edustalla. Lisäksi 12-päiväisen tapahtuman shuttle-kuljetuksiin on varattu Mercedes-Benzin S- ja V-sarjojen autoja. Mercedes ja AMG osallistuvat tänä vuonna amfAR-säätiön vastaaviin gaalatapahtumiin myös Milanossa ja New Yorkissa.

Veho-konsernin mediasivuja uudistetaan, ja toistaiseksi media-arkisto, tiedotteet ja pienet kuvat löytyvät osoitteesta www.cisionwire.fi/veho-group

Lisätietoja myös www.veho.fi ja www.mercedes-benz.fi ja http://media.daimler.com/.

Isot kuvat tehtaan sivuilta http://media.daimler.com/

Linkki tehtaan sivuille:

Karin Bäcklund, Veho Group Oy Ab, tiedotuspäällikkö, puh. 010 569 2202, karin.backlund@veho.fi