SISU Works tienhoitoauto ensiesitellään Talvitiepäivillä Tampereella

SISU Works tienhoitoauto

SISU Works esitellään ensimmäistä kertaa Tampereen Tienhoitopäivillä keskiviikkona 15.2.2012. SISU Works on tehdasvalmis tienhoitoauto, suoraan ajoon. SISU Works on siis markkinoiden ainoa tienhoitoauto, jonka saa täysin valmiina tehtaalta. Valmiiksi räätälöity malli valmistetaan Karjaan tehtaalla suoraan asiakkaan tarpeisiin. Kaiki asennukset tapahtuvat valmistuksen yhteydessä. Works mallisto on saatavissa kolmeakselisista (6x2) aina viisiakselisiin (10x4) -malleihin. SISU Works on esillä Arctic Machinen osastolla, kulmittain Veho Hyötyajoneuvot -osaston vieressä.

Works DK16M K-APP-8x2/355+140+130
Vetotapa: 8x2 (trippelillä ja nostotelillä).
Moottori: 16L V8, 550hp/1800r/min, 2600Nm/1080r/min.
Vaihteisto: 16v. PowerShift vaihdeautomatiikka
Ohjaamo: Makuuohjaamo vakio kattokorkeudella.
Runko: C460 pyöreillä välipalkeilla,  ei vaadi erillistä apurunkoa.
Hydrauliikka: 11-lohkoinen tienhoitohydrauliikka.
Aurat: Arctic Machinen toimittama ja Sisu tehtaan asentama sivuaura ja alusterä. Etuauraksi tulee Arctic Machinen toimittama uutuusmalli. josta lisää tietoa esillä osastolla.

Sisu Polar Avainlippu tuotteille on myönnetty myös "Design from Finland" -tunnus.

Talvitiepäivät Tampereella 15.-16.2.2012

Talvitiepäivät järjestetään joka toinen vuosi. Nyt Tampereella 15.-16.2.2012. Edellinen tapahtuma järjestettiin Lahdessa 2010. Talvitiepäivät juontavat juurensa jo vuodesta 1931. Nykyisin Talvitiepäivät on kansainvälinen tapahtuma, joka kokoaa alan ammattilaiset eri puolilta maailmaa. Talvitiepäivät keskittyy teiden, katujen, yleisten alueiden ja kiinteistöjen talvikunnossapitoon. Tapahtuma koostuu kansainvälisestä seminaarista, laajasta näyttelystä, työnäytöksistä ja sosiaalisesta ohjelmasta.

Liitteet : Tekniset erittelyt SISU Works.

Messujen linkki: http://www.tieyhdistys.fi/tapahtumat/talvitiepaivat/

Lisätietoja

Heikki Alamettälä, myyntijohtaja, SISU kuorma-autot puh. 050 590 7918, heikki.alamettala@veho.fi

Staffan Nyberg, tuotepäällikkkö, SISU kuorma-autot puh. 0500 413 832, staffan,nyberg@veho.fi